|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Streda 6.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Renáta
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
27. októbra 2007
Pokračuje štrajk zamestnancov spoločnosti Air France
Letová prevádzka spoločnosti Air France bude z dôvodu štrajku letového personálu obmedzená aj v sobotu. V piatok večer manažment štyri hodiny rokoval so zástupcami odborov, k dohode však nedospeli. ...
Zdieľať
ROISSY 27. októbra (WEBNOVINY) - Letová prevádzka spoločnosti Air France bude z dôvodu štrajku letového personálu obmedzená aj v sobotu. V piatok večer manažment štyri hodiny rokoval so zástupcami odborov, k dohode však nedospeli. Podľa nemenovaného člena odborov by mali rokovania pokračovať v sobotu od 11:00 SELČ. V priatok, druhý deň štrajku, spoločnosť zrušila desiatky letov z medzinárodného parížskeho letiska
Charles de Gaulle-Roissy. V prípade druhého parížskeho letiska Orly bolo zrušených štyridsať percent letov Air France.
Air France, ktorá je súčasťou francúzsko-holandskej skupiny Air France KLM, oznámila, že v piatok a počas nasledujúcich dní trvania štrajku by mala prevádzkovať 70 percent svojich letov. Štrajk sa začal vo štvrtok a mal by trvať ďalších päť dní. Spoločnosť uviedla, že počas prvého dňa štrajku uskutočnila 83 percent letov.
Odbory chcú týmto krokom dosiahnuť zlepšenie platových a pracovných podmienok zamestnancov leteckého giganta. Predmetom rokovaní je nová rámcová dohoda medzi odbormi a spoločnosťou Air France, ktorá má vstúpiť do platnosti začiatkom nového roka. Generálny riaditeľ Air France Jean-Cyril Spinetta štrajkujúcim zamestnancom pripomenul, že svojimi aktivitami môžu narušiť ziskovú štruktúru spoločnosti, opätovne odštartovať cyklus strát a následných reštriktívnych opatrení, ako aj poškodiť imidž spoločnosti v očiach zákazníkov.
SITA/AFP