![]() |
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
![]() |
||||||
Utorok 4.3.2025
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
![]() |
||||||
Meniny má Kazimír
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
![]() |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
13. februára 2014
Poistenci Sociálnej poisťovne si môžu vybrať telefónne spojenie
Sociálna poisťovňa
Zdieľať

Poisťovňa tak vychádza v ústrety občanom, ktorí preferujú pevnú linku. Cena hovorov (podobne ako pri všetkých iných volaniach) dnes už závisí od programu, ktorý má volajúci predplatený u svojho telekomunikačného operátora. Klienti okrem toho môžu naďalej bezplatne využívať telefonickú linku o dôchodkoch 0800 123 123 v Informačno-poradenskom centre. Náklady na túto linku hradí Sociálna poisťovňa.
Sociálna poisťovňa modernizuje svoju telekomunikačnú sieť nielen v záujme úspory nákladov na telekomunikačné služby, ale aj v záujme svojich poistencov. Potreba modernizovať telekomunikačnú sieť vyplýva z vysokého počtu prijímaných hovorov. Len Informačno-poradenské centrum (okrem ostatných referentských pracovísk a pobočiek) v roku 2013 zaznamenalo celkovo 320.000 volajúcich klientov, čo je v priemere približne 27.000 mesačne.
TASR informovala Sociálna poisťovňa.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR