|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Štvrtok 14.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Irma
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
18. februára 2014
Podnikatelia si musia obnoviť zaručený elektronický podpis
Podnikatelia a občania, ktorí pri komunikácii s finančnou správou používajú zaručený elektronický podpis (ZEP), by si ho mali obnoviť na ďalšie tri roky. Jeho platnosť sa totiž v januári ...
Zdieľať
Bratislava 18. februára (TASR) – Podnikatelia a občania, ktorí pri komunikácii s finančnou správou používajú zaručený elektronický podpis (ZEP), by si ho mali obnoviť na ďalšie tri roky. Jeho platnosť sa totiž v januári skončila.
"Potrebné je nainštalovanie novej podpisovej politiky na všetkých počítačoch, ktoré podnikateľ či občan používa pri komunikácii s finančnou správou pri podpisovaní elektronických správ a dokumentov," vysvetľuje hovorkyňa finančnej správy Patrícia Macíková.
Predpokladom správnej funkčnosti novej podpisovej politiky je nainštalovanie komponentov z aktualizačného inštalačného balíčka, ktorý bol vytvorený pre tento účel. Ten je aj s potrebnými inštrukciami dostupný na internetovej stránke www.financnasprava.sk.
Finančná správa odporúča konzultovať postup pri inštalácii s dodávateľom alebo správcom softvérového vybavenia. Otázky a problémy súvisiace s inštaláciou softvérových komponentov možno adresovať na technický helpdesk na adrese helpdesk.ekrtech@financnasprava.sk.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR
"Potrebné je nainštalovanie novej podpisovej politiky na všetkých počítačoch, ktoré podnikateľ či občan používa pri komunikácii s finančnou správou pri podpisovaní elektronických správ a dokumentov," vysvetľuje hovorkyňa finančnej správy Patrícia Macíková.
Predpokladom správnej funkčnosti novej podpisovej politiky je nainštalovanie komponentov z aktualizačného inštalačného balíčka, ktorý bol vytvorený pre tento účel. Ten je aj s potrebnými inštrukciami dostupný na internetovej stránke www.financnasprava.sk.
Finančná správa odporúča konzultovať postup pri inštalácii s dodávateľom alebo správcom softvérového vybavenia. Otázky a problémy súvisiace s inštaláciou softvérových komponentov možno adresovať na technický helpdesk na adrese helpdesk.ekrtech@financnasprava.sk.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR