|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Nedeľa 22.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Adela
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
06. apríla 2013
Podnikanie na internete láka čoraz viac Slovákov
Slovákov a Slovenky čoraz viac láka podnikanie prostredníctvom internetových obchodov. Kým začiatkom minulého roka bolo slovenských e-shopov približne 4500, v súčasnosti ich počet ...
Zdieľať
BRATISLAVA 4. apríla (WEBNOVINY) - Slovákov a Slovenky čoraz viac láka podnikanie prostredníctvom internetových obchodov.
Kým začiatkom minulého roka bolo slovenských e-shopov približne 4500, v súčasnosti ich počet prekročil už 6000, čo predstavuje viac ako sto nových obchodov mesačne.
Vyplýva to zo štatistík nezávislého internetového portálu Heureka.sk, ktorý porovnáva slovenské internetové obchody, ako aj ich tovary a ceny. Pre porovnanie, v Českej republike eviduje sesterský portál Heureka.cz takmer 32-tisíc internetových obchodov.
Z prieskumu vyplýva, že Slováci si najčastejšie zakladajú e-shopy s elektronikou, parfumami a oblečením, teda s komoditami, ktoré sa cez internet aj najviac predávajú. Asi 80 percent z celkového počtu predstavujú menšie obchody, ktorých majitelia majú e-shop popri iných aktivitách, zvyšných 20 percent sú tzv. obchody na plný úväzok.
"Reakciou na silnejúcu konkurenciu internetových obchodov nie je primárne znižovanie cien, ale väčší dôraz na kvalitu služieb. Pre kupujúcich už nie je najdôležitejším kritériom cena, ale vlastná skúsenosť či osobná skúsenosť iných kupujúcich," uviedol projektový manažér Heureka.sk Kamil Demuth s tým, že aj z tohto dôvodu je až 1500 zo spomínaných 6000 obchodov držiteľmi certifikátu Overené zákazníkmi. Ten označuje obchody s dlhodobo kladnými recenziami a hodnoteniami reálnych spotrebiteľov.
Informácie agentúre SITA poskytla Diana Mareková Theizlová zo spoločnosti Fusion.
Kým začiatkom minulého roka bolo slovenských e-shopov približne 4500, v súčasnosti ich počet prekročil už 6000, čo predstavuje viac ako sto nových obchodov mesačne.
Vyplýva to zo štatistík nezávislého internetového portálu Heureka.sk, ktorý porovnáva slovenské internetové obchody, ako aj ich tovary a ceny. Pre porovnanie, v Českej republike eviduje sesterský portál Heureka.cz takmer 32-tisíc internetových obchodov.
Z prieskumu vyplýva, že Slováci si najčastejšie zakladajú e-shopy s elektronikou, parfumami a oblečením, teda s komoditami, ktoré sa cez internet aj najviac predávajú. Asi 80 percent z celkového počtu predstavujú menšie obchody, ktorých majitelia majú e-shop popri iných aktivitách, zvyšných 20 percent sú tzv. obchody na plný úväzok.
"Reakciou na silnejúcu konkurenciu internetových obchodov nie je primárne znižovanie cien, ale väčší dôraz na kvalitu služieb. Pre kupujúcich už nie je najdôležitejším kritériom cena, ale vlastná skúsenosť či osobná skúsenosť iných kupujúcich," uviedol projektový manažér Heureka.sk Kamil Demuth s tým, že aj z tohto dôvodu je až 1500 zo spomínaných 6000 obchodov držiteľmi certifikátu Overené zákazníkmi. Ten označuje obchody s dlhodobo kladnými recenziami a hodnoteniami reálnych spotrebiteľov.
Informácie agentúre SITA poskytla Diana Mareková Theizlová zo spoločnosti Fusion.