|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Nedeľa 22.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Adela
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
14. decembra 2009
Podľa Subway sa v kríze najlepšie darilo Poľsku
V regióne strednej a východnej Európy sa podľa vývoja predaja sendvičov fast-foodového reťazca Subway najlepšie v čase ekonomickej krízy darilo Poľsku, Rusku a Česku. V Poľsku vzrástli ...
Zdieľať
BRATISLAVA 14. decembra (WEBNOVINY) - V regióne strednej a východnej Európy sa podľa vývoja predaja sendvičov fast-foodového reťazca Subway najlepšie v čase ekonomickej krízy darilo Poľsku, Rusku a Česku. V Poľsku vzrástli deväťmesačné tržby medziročne o pätinu a v Rusku o štyri percentá. Ako spoločnosť ďalej informovala, v Česku a Bulharsku zostali tohtoročné tržby na približne minuloročnej úrovni. Slovensko zatiaľ reťazec nehodnotil, nakoľko spoločnosť k nám vstúpila len tento rok, preto zatiaľ zo svojich štyroch reštaurácií nemá potrebné údaje.
Okrem hodnotenia v počte predaných sendvičov a počtu zákazníkov v predajniach Subway sú podľa manažéra rozvoja reťazca pre strednú a východnú Európu Martina Princa uvedené krajiny najlepšie v regióne aj v ďalších ukazovateľoch. Zaujímavosťou podľa Princa je, že vo všetkých krajinách regiónu, kde Subway pôsobí, teda tiež v Chorvátsku a Maďarsku, sa zvýšila útrata ľudí na jeden nákup. Do konca roka očakáva spoločnosť ďalšie vylepšenie výsledkov oproti predchádzajúcemu obdobiu roka vo všetkých krajinách regiónu, z čoho podľa Princa reťazec usudzuje, že "dno ekonomickej krízy je už za nami". "Už od začiatku júla sa situácia značne zlepšuje oproti predchádzajúcim mesiacom," dodal Princ.
Subway patrí s vyše 32 tis. reštauráciami v 90 krajinách k najväčším franchisingovým fast-foodových reťazcom orientovaným na predaj dlhých sendvičov na svete. Na Slovensku pôsobí reťazec od apríla tohto roka a v súčasnosti u nás prevádzkuje štyri reštaurácie. Reťazec bol založený v roku 1965 v meste Milford, v USA.
SITA
Okrem hodnotenia v počte predaných sendvičov a počtu zákazníkov v predajniach Subway sú podľa manažéra rozvoja reťazca pre strednú a východnú Európu Martina Princa uvedené krajiny najlepšie v regióne aj v ďalších ukazovateľoch. Zaujímavosťou podľa Princa je, že vo všetkých krajinách regiónu, kde Subway pôsobí, teda tiež v Chorvátsku a Maďarsku, sa zvýšila útrata ľudí na jeden nákup. Do konca roka očakáva spoločnosť ďalšie vylepšenie výsledkov oproti predchádzajúcemu obdobiu roka vo všetkých krajinách regiónu, z čoho podľa Princa reťazec usudzuje, že "dno ekonomickej krízy je už za nami". "Už od začiatku júla sa situácia značne zlepšuje oproti predchádzajúcim mesiacom," dodal Princ.
Subway patrí s vyše 32 tis. reštauráciami v 90 krajinách k najväčším franchisingovým fast-foodových reťazcom orientovaným na predaj dlhých sendvičov na svete. Na Slovensku pôsobí reťazec od apríla tohto roka a v súčasnosti u nás prevádzkuje štyri reštaurácie. Reťazec bol založený v roku 1965 v meste Milford, v USA.
SITA