![]() |
11. novembra 2007
"Musí prísť ku korigovaniu systému rámp, k zlikvidovaniu
"autobusovej stanice" pod mostom. Tam sa musí vytvoriť normálne ľudské
prepojenie medzi jednou a druhou časťou, aby peší plynule prechádzal do
novej časti. Most môže ísť pokojne ponad," vysvetlil Šlachta. Zároveň
spomenul aj istý projekt, podľa ktorého sa v minulosti uvažovalo, že by
autobusy z Petržalky zišli pod most, a po vystúpení cestujúcich by
pokračovali rampou opäť hore.
Ako ďalej uviedol, možností na riešenie Staromestskej ulice je
skutočne mnoho. Architekt si však nemyslí, že najvhodnejším riešením by
malo byť zapustenie cesty a výstavba tunela, o ktorej sa v minulosti
veľa diskutovalo. "Nemyslím si, že tunel je správnou cestou. Prekrývať
takto komunikáciu je dosť problematické, prekrytie nebude lacné. A
predstava, že na drahej doske, ktorá tam potom bude, sa postavia
prízemné domčeky, je naivná. Budú tam stáť niekoľkoposchodové domy a
tie by boli ďaleko väčšou bariérou, ako je cesta,"
Architekt si myslí, že by sa cesta mohla v budúcnosti zredukovať zo štyroch jazdných pruhov na dva, a že by sa vytvorili priaznivejšie podmienky pre chodcov a zeleň. Zároveň by sa podľa neho mala dobudovať aj ľavá strana Mikulášskej ulice.
SITA
©2005-2025 Denník 24hodin | Webdesign by WEBkomplex.sk |