|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Pondelok 23.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Nadežda
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
16. novembra 2006
Podľa Rossiho je rely náročnejšie ako F1
Päťnásobný majster sveta v kráľovskej motocyklovej kubatúre Moto GP Valentino Rossi by pri rozhodovaní o náročnosti medzi formulou 1 a rely dal svoj hlas vozidlám pre neupravené cesty. Jeho názor ...
Zdieľať
HAMILTON 16. novembra (WEBNOVINY) - Päťnásobný majster sveta v kráľovskej motocyklovej kubatúre Moto GP Valentino Rossi by pri rozhodovaní o náročnosti medzi formulou 1 a rely dal svoj hlas vozidlám pre neupravené cesty. Jeho názor sa pritom nezakladá iba na laickom pohľade, ale na priamej skúsenosti s testovaním monopostu Ferrari, resp. pilotovaním Subaru Impreza, za ktorého volant sa posadí aj na víkendovej Rely Nového Zélandu. "Brzdenie a vyberanie zákrut sa tak veľmi nelíšia, ale auto pre rely sa na kamennom povrchu správa úplne inak. Potrebujete veľa skúseností, aby ste boli rýchly. Vozidlo pre rely si vyžaduje najnáročnejšie prispôsobenie v celom motoristickom športe. Prechod z okruhu do terénu je extrémne ťažký," povedal Rossi, ktorý figuruje v štartovom poli na 11 pozícii hneď za hviezdami ako Petter Solberg či Marcus Grönholm, a na nedostatok skúseností sa posťažoval už po štvrtkovej skúšobnej etape. Na predposlednej rely seriálu MS 2006 by chcel Talian ovenčený celkovo siedmimi titulmi na dvoch kolesách začať v ľahšom tempe, aby neskončil ako v roku 2002, keď tu havaroval už v prvej etape.
SITA, AFP,AP