|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Utorok 5.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Imrich
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
08. októbra 2014
Podľa prieskumu voličov výrazne neovplyvnia bilbordy, letáky a slogany
Ilustračné foto. Foto: TASR/Milan Drozd
Zdieľať
Ilustračné foto. Foto: TASR/Milan Drozd
Voliči budú podľa prieskumu pripisovať vysokú dôležitosť aj osobnej prezentácii (8,33 percenta) a reputácii kandidáta počas kampane i pred ňou (8,29 percenta). Dôležitú úlohu zohrá aj dôvod kandidatúry (8,27 percenta) a osobné sympatie voličov (8,05 percenta). "Podľa prieskumu voličov výrazne neovplyvnia bilbordy, letáky či volebné slogany. Väčšina volebných kampaní nijako nezaujme. Väčší dôraz by mali kandidáti klásť na osobnejšiu komunikáciu s voličmi. Iba bilbord nikomu kampaň nevyhrá," povedala zakladateľka projektu Jaroslava Vaculčiaková s tým, že dôležitú rolu u voliča nehrá ani politická príslušnosť kandidáta.
Voliči v prieskume odpovedali na otázku "Do akej miery vaše rozhodnutie, koho budete voliť v komunálnych voľbách, ovplyvňujú nasledujúce faktory?" Oslovení mali odpovedať pomocou desaťbodovej škály, kde číslo jeden znamená "vôbec to nie je dôležité" a číslo desať znamená "je to veľmi dôležité".
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR