|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Nedeľa 22.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Adela
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
12. júla 2012
Podľa Bratislavčanov potrebuje obnovu najmä Kamenné námestie
Podľa vačšiny Bratislavčanov si námestia v mestskej časti Staré mesto vyžadujú obnovu a opravu, aby spĺňali štandardy európskej metropoly. Obyvateľom mesta prekáža predovšetkým celkový vzhľad a ...
Zdieľať
BRATISLAVA 12. júla (WBN/PR) - Podľa vačšiny Bratislavčanov si námestia v mestskej časti Staré mesto vyžadujú obnovu a opravu, aby spĺňali štandardy európskej metropoly. Obyvateľom mesta prekáža predovšetkým celkový vzhľad a stav námestí, chýbajú im oddychové zóny a zeleň. Najhoršie je na tom Kamenné námestie, ktoré podľa nich potrebuje súrne investície na revitalizáciu. Tejto lokalite v historickej časti mesta podľa Bratislavčanov najviac chýba zeleň a miesta na zastavenie a oddych. Ďalej im prekážajú špinavé budovy a komunikácie v zlom technickom stave a veľa bezdomovcov. Vyplýva to z prieskumu, ktorý spoločnosť GfK Slovakia realizovala v marci 2012 na vzorke 1000 obyvateľov Bratislavy pre spoločnosť Lordship Real Estate.
Bratislavčania by chceli krajšie a zelenšie námestia v Starom meste, cez ktoré každý deň prechádzajú nielen obyvatelia mesta, ale aj návštevníci a turisti. Myslia si, že mesto by malo začať iniciovať revitalizáciu týchto lokalít. Miestom, ktorá si najviac zasluhuje úpravu vzhľadu, je Kamenné námestie. V prieskume ho spontánne spomenula až tretina Bratislavčanov. Za ním nasleduje Šafárikové námestie, ktoré spomenulo 19 % Bratislavčanov a Námestie SNP (18 %). Súčasný stav týchto lokalít dlhodobo nezodpovedá predstavám a potrebám obyvateľov Bratislavy.
Takmer 70 % obyvateľov Starého mesta a 65 % obyvateľov iných častí Bratislavy je nespokojných so súčasnou podobou Kamenného námestia. Iba vyše desatina obyvateľov Bratislavy považuje súčasný stav Kamenného námestia za vyhovujúci a nemenili by na ňom nič. Hlavnými dôvodmi nespokojnosti sú chýbajúca zeleň, vzhľad a technický stav budov a komunikácií, špina, rozbité chodníky, stánky, všadeprítomní bezdomovci a hrozba kriminality. „Žiadaná zmena by mala spočívať v zmodernizovaní lokality a jej prispôsobenie potrebám dnešnej doby a úrovni života v hlavom meste. Ľudia cez Kamenné námestie zväčša len prechádzajú, avšak chceli by sa tam aj zastaviť a tráviť tam viac času,“ hovorí Rastislav Kočan, vedúci oddelenia Financial Services & Digital Technology v spoločnosti GfK Slovakia.
Prevažná väčšina obyvateľov Starého mesta (95 %) a obyvateľov ostatných častí Bratislavy (96 %) očakáva, že magistrát mestskej časti Staré mesto bude viac aktívnejší a bude iniciovať snahy o revitalizáciu Kamenného námestia. V rámci hľadania finančných prostredkov by väčšine obyvateľov Starého mesta (78 %) a obyvateľom ostatných častí Bratislavy (74 %) nevadilo, ak by sa do rekonštrukcie Kamenného námestia zapojil investor zo súkromného sektora.
O prieskume
Prieskum bol realizovaný v marci 2012 na vzorke 1000 obyvateľov Bratislavy (z čoho 500 respondentov boli obyvatelia Starého mesta, 500 obyvatelia ostatných častí Bratislavy). Cieľom prieskumu bolo zistiť postoj obyvateľov Bratislavy k súčasnému stavu námestí v Bratislave a pomenovať dôvody nespokojnosti. Zadávateľom prieskumu bola spoločnosť Lordship Real Estate.
Skupina GfK v SR
GfK Slovakia je lídrom v oblasti prieskumu trhu a marketingového poradenstva na Slovensku. Svojim klientom už vyše 20 rokov poskytuje prvotriedne služby a analýzy s vysokou pridanou hodnotou. Pre viac informácií navštívte www.gfk.sk.
O GfK
GfK je jednou z najväčších prieskumných spoločností na svete. Pracuje pre ňu 11 000 expertov, ktorí sa deň čo deň snažia objavovať nové hĺbkové pohľady na spôsob, akým ľudia žijú, myslia a nakupujú vo viac než 100 krajinách sveta. GfK sa sústavne venuje inovácii a používa najnovšie a najinteligentnejšie technológie a metódy, aby umožnila svojim klientom zreteľne pochopiť tých najdôležitejších ľudí na svete: ich vlastných zákazníkov. V roku 2011 tržby spoločnosti GfK dosiahli 1,37 miliardy EUR. Pre podrobnejšie informácie prosím navštívte náš web www.gfk.com alebo nás sledujte na Twitteri: www.twitter.com/gfk_group
Bratislavčania by chceli krajšie a zelenšie námestia v Starom meste, cez ktoré každý deň prechádzajú nielen obyvatelia mesta, ale aj návštevníci a turisti. Myslia si, že mesto by malo začať iniciovať revitalizáciu týchto lokalít. Miestom, ktorá si najviac zasluhuje úpravu vzhľadu, je Kamenné námestie. V prieskume ho spontánne spomenula až tretina Bratislavčanov. Za ním nasleduje Šafárikové námestie, ktoré spomenulo 19 % Bratislavčanov a Námestie SNP (18 %). Súčasný stav týchto lokalít dlhodobo nezodpovedá predstavám a potrebám obyvateľov Bratislavy.
Takmer 70 % obyvateľov Starého mesta a 65 % obyvateľov iných častí Bratislavy je nespokojných so súčasnou podobou Kamenného námestia. Iba vyše desatina obyvateľov Bratislavy považuje súčasný stav Kamenného námestia za vyhovujúci a nemenili by na ňom nič. Hlavnými dôvodmi nespokojnosti sú chýbajúca zeleň, vzhľad a technický stav budov a komunikácií, špina, rozbité chodníky, stánky, všadeprítomní bezdomovci a hrozba kriminality. „Žiadaná zmena by mala spočívať v zmodernizovaní lokality a jej prispôsobenie potrebám dnešnej doby a úrovni života v hlavom meste. Ľudia cez Kamenné námestie zväčša len prechádzajú, avšak chceli by sa tam aj zastaviť a tráviť tam viac času,“ hovorí Rastislav Kočan, vedúci oddelenia Financial Services & Digital Technology v spoločnosti GfK Slovakia.
Prevažná väčšina obyvateľov Starého mesta (95 %) a obyvateľov ostatných častí Bratislavy (96 %) očakáva, že magistrát mestskej časti Staré mesto bude viac aktívnejší a bude iniciovať snahy o revitalizáciu Kamenného námestia. V rámci hľadania finančných prostredkov by väčšine obyvateľov Starého mesta (78 %) a obyvateľom ostatných častí Bratislavy (74 %) nevadilo, ak by sa do rekonštrukcie Kamenného námestia zapojil investor zo súkromného sektora.
O prieskume
Prieskum bol realizovaný v marci 2012 na vzorke 1000 obyvateľov Bratislavy (z čoho 500 respondentov boli obyvatelia Starého mesta, 500 obyvatelia ostatných častí Bratislavy). Cieľom prieskumu bolo zistiť postoj obyvateľov Bratislavy k súčasnému stavu námestí v Bratislave a pomenovať dôvody nespokojnosti. Zadávateľom prieskumu bola spoločnosť Lordship Real Estate.
Skupina GfK v SR
GfK Slovakia je lídrom v oblasti prieskumu trhu a marketingového poradenstva na Slovensku. Svojim klientom už vyše 20 rokov poskytuje prvotriedne služby a analýzy s vysokou pridanou hodnotou. Pre viac informácií navštívte www.gfk.sk.
O GfK
GfK je jednou z najväčších prieskumných spoločností na svete. Pracuje pre ňu 11 000 expertov, ktorí sa deň čo deň snažia objavovať nové hĺbkové pohľady na spôsob, akým ľudia žijú, myslia a nakupujú vo viac než 100 krajinách sveta. GfK sa sústavne venuje inovácii a používa najnovšie a najinteligentnejšie technológie a metódy, aby umožnila svojim klientom zreteľne pochopiť tých najdôležitejších ľudí na svete: ich vlastných zákazníkov. V roku 2011 tržby spoločnosti GfK dosiahli 1,37 miliardy EUR. Pre podrobnejšie informácie prosím navštívte náš web www.gfk.com alebo nás sledujte na Twitteri: www.twitter.com/gfk_group