|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Sobota 16.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Agnesa
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
Počet slovenských dodávateľov v sieti Tesco narastá
Spoločnosť Tesco aktuálne spolupracuje s takmer 500 domácimi dodávateľmi na Slovensku.
Zdieľať
Foto: Tesco
Bratislava 10. septembra (OTS) - Spoločnosť Tesco aktuálne spolupracuje s takmer 500 domácimi dodávateľmi na Slovensku. „Naša spoločnosť dlhodobo podporuje stovky slovenských dodávateľov a lokálnych farmárov. Za prvý polrok tohto roka sme nadviazali spoluprácu so 14 novými dodávateľmi potravín zo Slovenska. Spolu s nimi sme rozšírili aj sortiment potravín – v ponuke pribudlo až 344 nových slovenských výrobkov,“ povedala Lucia Poláčeková, PR manažérka spoločnosti Tesco na Slovensku.
Spoločnosť Tesco spolupracuje v rámci potravinárskeho segmentu s mnohými veľkými slovenskými dodávateľmi, akými sú napríklad Vita-zel & company, AGRO TAMI, HYZA, LEVICKÉ MLIEKÁRNE, MECOM GROUP, TAURIS, Boni Fructi, Jakub Ilavský či Vinárske závody Topoľčianky.
Najväčší záujem je v sieti obchodov Tesco o slovenské výrobky z hydinárskeho, cukrovarníckeho, pivovarníckeho a vinárskeho sortimentu. Žiadané sú aj čerstvé produkty a mrazené potraviny z domácej produkcie.
Foto: Tesco
V rámci dlhodobej podpory slovenských dodávateľov spoločnosť Tesco udržiava so všetkými partnermi férové vzťahy aj v rámci transparentných zmlúv a investovania takmer trojštvrtinovej sumy z obratu reťazca naspäť k dodávateľom.
Mnohí vďaka tomu rozširujú výrobu, vytvárajú nové pracovné miesta a tak prispievajú k rozvoju regiónov. „Od roku 2006 sme výrazne rozšírili poľnohospodársku plochu aj vďaka spolupráci s Tescom,“ potvrdil majiteľ zeleninárskej farmy v Marcelovej Miroslav Sudický.
Spoločnosť Tesco kladie dôraz na slovenskú produkciu aj v rámci privátnej Tesco značky, ktorá tvorí až tretinu z celkového predaja potravín v ponuke. Až polovica produktov Tesco značky sa vyrába na Slovensku. „Aktuálne spolupracujeme so 123 domácimi dodávateľmi, ktorí vyrábajú naše produkty Tesco privátnej značky, čím im umožňujeme predávať svoje produkty aj v zahraničí,“ dodala L. Poláčeková.
K najväčším partnerom produkcie výrobkov Tesco značky patria spoločnosti Domäsko, Vita-zel & company, Tatranská mliekáreň a PENAM SLOVAKIA. V minulom finančnom roku spolu dokázali predať produkty v hodnote 28 miliónov eur nielen na Slovensku, ale aj na zahraničných trhoch, kde rastú spolu s Tescom.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR