|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Nedeľa 22.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Adela
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
17. marca 2011
Počasie cestárom nedovoľuje opravovať cesty teplou zmesou
Ilustračné foto: SITAPOPRAD 17. marca (WEBNOVINY) – Najneskôr v pondelok chce popradské stredisko Správy a údržby ciest Prešovského samosprávneho kraja začať s opravou výtlkov a dier na cestách s teplou obaľovanou zmesou. „Dnes ...
Zdieľať
Ilustračné foto: SITAPOPRAD 17. marca (WEBNOVINY) – Najneskôr v pondelok chce popradské stredisko Správy a údržby ciest Prešovského samosprávneho kraja začať s opravou výtlkov a dier na cestách s teplou obaľovanou zmesou. „Dnes bol prvý deň, keď sme mali ísť s teplou zmesou na výtlky, ale bohužiaľ počasie je také, že sme s týmto nemohli začať,“ uviedol pre SITA riaditeľ popradských cestárov Ľubomír Spišský. Aj keď v regióne nemrzne, opravovať cesty počas dažďa teplou zmesou by bolo neefektívne. Popradskí cestári tak opravujú výtlky stále studenou obaľovanou zmesou. Tohto roku použili cestári na opravy výtlkov počas zimy 55 ton studenej obaľovanej zmesi. Podľa Spišského sú cesty v regióne v čoraz horšom stave. „Teraz bola aj zima taká, že bola silnejšia, bolo veľa snehu, začala skôr, takže cesty sú v nie dobrom stave,“ uviedol riaditeľ.
Popradskí cestári začnú s vysprávkami ciest teplou zmesou najskôr na cestách I. triedy. Ide o cestu I/18 od Štrby po Branisko a cesta I/67 od horského priechodu vo Vernári po Toporec. Až následne prídu na rad cesty II. a III. triedy. V najlepšom stave je podľa Spišského cesta I/18. „Osemnástka bola vždy preferovanou cestou. Na ceste I/67 okolo Kežmarku a Spišskej Belej nebola dávno robená nejaká veľkoplošná oprava,“ uviedol Spišský. Vodiči v Poprade najviac kritizujú úsek cesty I/67 od železničného podjazdu po Matejovce, kde sa momentálne stavia nová cesta. Za stav dočasnej panelovej cesty je podľa Spišského zodpovedný dodávateľ stavby.
Aj keď v týchto dňoch plánujú cestári začať už s opravou výtlkov teplou zmesou po zime, Ľubomír Spišský upozorňuje, že ešte stále neskončila zimná služba. Tá potrvá až do konca marca. Okrem opráv ciest studenou obaľovanou zmesou sa cestári v týchto dňoch sústreďujú aj na odpratávanie posypového materiálu, ktorý zostal po zime. Popradskí cestári vysypali na cesty v okresoch Poprad, Kežmarok a Levoča 4290 ton soli, 20 908 ton inertného materiálu a 182 ton ekologickej soli. Približne 60 percent inertného materiálu sa podarí cestárom po zime vyzbierať. Spotreba posypového materiálu je podľa Spišského približne rovnaká ako v minulom roku.
Správa a údržba ciest Prešovského samosprávneho kraja má na letnú a zimnú údržbu ciest v tomto roku 15,3 mil. €, čo je približne o 300 000 € viac ako v minulom roku. Správa a údržba ciest spravuje 2 438 kilometrov ciest II. a III. triedy. Popradské stredisko má na starosti približne 412 kilometrov ciest II. a III. triedy.
Popradskí cestári začnú s vysprávkami ciest teplou zmesou najskôr na cestách I. triedy. Ide o cestu I/18 od Štrby po Branisko a cesta I/67 od horského priechodu vo Vernári po Toporec. Až následne prídu na rad cesty II. a III. triedy. V najlepšom stave je podľa Spišského cesta I/18. „Osemnástka bola vždy preferovanou cestou. Na ceste I/67 okolo Kežmarku a Spišskej Belej nebola dávno robená nejaká veľkoplošná oprava,“ uviedol Spišský. Vodiči v Poprade najviac kritizujú úsek cesty I/67 od železničného podjazdu po Matejovce, kde sa momentálne stavia nová cesta. Za stav dočasnej panelovej cesty je podľa Spišského zodpovedný dodávateľ stavby.
Aj keď v týchto dňoch plánujú cestári začať už s opravou výtlkov teplou zmesou po zime, Ľubomír Spišský upozorňuje, že ešte stále neskončila zimná služba. Tá potrvá až do konca marca. Okrem opráv ciest studenou obaľovanou zmesou sa cestári v týchto dňoch sústreďujú aj na odpratávanie posypového materiálu, ktorý zostal po zime. Popradskí cestári vysypali na cesty v okresoch Poprad, Kežmarok a Levoča 4290 ton soli, 20 908 ton inertného materiálu a 182 ton ekologickej soli. Približne 60 percent inertného materiálu sa podarí cestárom po zime vyzbierať. Spotreba posypového materiálu je podľa Spišského približne rovnaká ako v minulom roku.
Správa a údržba ciest Prešovského samosprávneho kraja má na letnú a zimnú údržbu ciest v tomto roku 15,3 mil. €, čo je približne o 300 000 € viac ako v minulom roku. Správa a údržba ciest spravuje 2 438 kilometrov ciest II. a III. triedy. Popradské stredisko má na starosti približne 412 kilometrov ciest II. a III. triedy.