|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Štvrtok 26.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Štefan
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
02. januára 2012
Počas Vianoc a Silvestra boli hory plné Slovákov
Vysoké Tatry boli počas vianočných sviatkov a Silvestra plné najmä Slovákov. Vyťaženosť hotelov v období Vianoc bola 70 až 80 percent a prevládala slovenská klientela. Počas ...
Zdieľať
POPRAD 2. januára (WEBNOVINY) - Vysoké Tatry boli počas vianočných sviatkov a Silvestra plné najmä Slovákov.
Vyťaženosť hotelov v období Vianoc bola 70 až 80 percent a prevládala slovenská klientela. Počas silvestrovskej noci boli takmer všetky hotely a penzióny vypredané na 100 percent. Ubytovanie na privátoch mali obsadenosť na úrovni 70 percent. Okrem slovenčiny bolo v Tatrách počas sviatkov počuť aj češtinu, poľštinu či ruštinu.
"Zo strany hostí sme zaznamenali len samé pozitívne ohlasy, a to nielen na hotelové služby ale aj kvalitne upravené zjazdovky a program, ktorý sa konal priamo v stredisku," povedal riaditeľ hotela FIS na Štrbskom Plese Michal Fajin.
Už aj na Slovensku začínajú ľudia tráviť sviatky mimo domova. Pri výbere dovolenky rozhoduje aj kvalita poskytovaných služieb a štandard hotelov. Do Tatranskej Lomnice prišlo v porovnaní s minulým rokom o 30 percent viac lyžiarov aj vďaka novej lanovke, zjazdovke či väčšej kapacite bezplatného parkoviska, informovala riaditeľa Oblastnej organizácie cestovného ruchu Vysoké Tatry Lenka Maťašovská .
Návštevnosť lyžiarov na Štrbskom Plese bola takmer rovnaká ako minulý rok, ale zvýšil sa počet peších návštevníkov, pre ktorých je práve toto stredisko ideálne na prechádzky.
Zážitková destinácia
Vysoké Tatry sa podľa Maťašovskej menia na zážitkovú destináciu. "Dovolenka nie je už len o ubytovaní sa a lyžovaní počas dňa, návštevníci chcú zažiť aj niečo viac. Či je to wellness, sánkovačka, adrenalín, shopping alebo večerná zábava v baroch," uviedla Maťašovská. Založenie Oblastnej organizácie cestovného ruchu Vysoké Tatry je podľa nej len prvý krok.
Nasledovať bude budovanie značky Vysoké Tatry, aby sa ešte viac dostávala do povedomia nielen doma, ale aj v zahraničí. "Vysoké Tatry sa musia opäť stať dovolenkovou destináciou, odkiaľ budú návštevníci odchádzať s úsmevom, spokojní a hlavne plní zážitkov," dodala Maťašovská.
Vyťaženosť hotelov v období Vianoc bola 70 až 80 percent a prevládala slovenská klientela. Počas silvestrovskej noci boli takmer všetky hotely a penzióny vypredané na 100 percent. Ubytovanie na privátoch mali obsadenosť na úrovni 70 percent. Okrem slovenčiny bolo v Tatrách počas sviatkov počuť aj češtinu, poľštinu či ruštinu.
"Zo strany hostí sme zaznamenali len samé pozitívne ohlasy, a to nielen na hotelové služby ale aj kvalitne upravené zjazdovky a program, ktorý sa konal priamo v stredisku," povedal riaditeľ hotela FIS na Štrbskom Plese Michal Fajin.
Už aj na Slovensku začínajú ľudia tráviť sviatky mimo domova. Pri výbere dovolenky rozhoduje aj kvalita poskytovaných služieb a štandard hotelov. Do Tatranskej Lomnice prišlo v porovnaní s minulým rokom o 30 percent viac lyžiarov aj vďaka novej lanovke, zjazdovke či väčšej kapacite bezplatného parkoviska, informovala riaditeľa Oblastnej organizácie cestovného ruchu Vysoké Tatry Lenka Maťašovská .
Návštevnosť lyžiarov na Štrbskom Plese bola takmer rovnaká ako minulý rok, ale zvýšil sa počet peších návštevníkov, pre ktorých je práve toto stredisko ideálne na prechádzky.
Zážitková destinácia
Vysoké Tatry sa podľa Maťašovskej menia na zážitkovú destináciu. "Dovolenka nie je už len o ubytovaní sa a lyžovaní počas dňa, návštevníci chcú zažiť aj niečo viac. Či je to wellness, sánkovačka, adrenalín, shopping alebo večerná zábava v baroch," uviedla Maťašovská. Založenie Oblastnej organizácie cestovného ruchu Vysoké Tatry je podľa nej len prvý krok.
Nasledovať bude budovanie značky Vysoké Tatry, aby sa ešte viac dostávala do povedomia nielen doma, ale aj v zahraničí. "Vysoké Tatry sa musia opäť stať dovolenkovou destináciou, odkiaľ budú návštevníci odchádzať s úsmevom, spokojní a hlavne plní zážitkov," dodala Maťašovská.