|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Utorok 26.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Kornel
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
27. mája 2016
Počas MS v hokeji RTVS odvysielala reklamu za 3,25 milióna eur
Na ilustračnej snímke športový palác Jubilejnyj v Petrohrade
Zdieľať
Na ilustračnej snímke športový palác Jubilejnyj v Petrohrade Foto: Facebook - Slovak Ice Hockey Federation
Bratislava 27. mája (TASR) - Počas tohtoročných Majstrovstiev sveta (MS) v ľadovom hokeji odvysielala verejnoprávna RTVS na Jednotke a Dvojke spolu 2280 reklamných spotov a sponzorských odkazov za 3,25 milióna eur. V roku 2015 počas trvania šampionátu odvysielali dve verejnoprávne stanice reklamu za 3,22 milióna eur, čo predstavuje medziročný nárast o 1 %. Vyplýva to z najnovších údajov agentúry TNS Slovakia.V súvislosti s hokejom bolo odvysielaných 1032 spotov v celkovej hodnote 2,39 milióna eur. "Boli to sponzorské odkazy k zápasom či iným hokejovým reláciám, ako aj reklamné spoty vysielané v brejkoch medzi jednotlivými tretinami, počas hracích tretín, pred a po hokejových reláciách," uviedla agentúra s tým, že hokej generoval v období trvania šampionátu 73 % príjmov RTVS z televíznej reklamy a sponzoringu. Podiel reklamných spotov na celkových investíciách do televíznej hokejovej reklamy predstavoval 80 %, 20 % pripadlo na sponzoring.
Medziročne však minuli zadávatelia na reklamné spoty počas MS v hokeji o 15 % menej peňazí. Z rozpočtu určeného na reklamu investovali viac, a to 53 %, do reklamy v klasických reklamných brejkoch vysielaných pred a po jednotlivých tretinách zápasov a pri hokejových reláciách. "Ostatných 47 % z výdavkov na reklamu pripadlo na spoty vysielané v power brejkoch počas hracích tretín zápasov," doplnila agentúra.
Výdavky na sponzorské odkazy vo všeobecnosti medziročne poklesli o 2 %. "Záujem o sponzorské odkazy k zápasom sa medziročne znížil o 13 %, objem výdavkov na sponzorské odkazy k Štúdiám MS v hokeji vzrástol o takmer 9 %. O takmer pätinu (18 %) sa zvýšil objem výdavkov na sponzorské odkazy k ostatným reláciám ako Góly-Body-Sekundy, či Hokejoví bohatieri," priblížila TNS Slovakia.
Najväčším zadávateľom počas tohtoročného hokejového šampionátu bola celkovo Škoda, ktorá bola súčasne aj najväčším zadávateľom sponzorských spotov. Najväčším zadávateľom reklamných spotov bola stávková spoločnosť Niké.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR