|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Utorok 5.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Imrich
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
08. apríla 2011
Pobočky Sociálnej poisťovne sú otvorené každý pracovný deň
Pobočky Sociálnej poisťovne (SP) sú od začiatku apríla tohto roka svojim klientom k dispozícii každý pracovný deň v týždni. Poisťovňa ...
Zdieľať
Foto: Ilustračné foto SITA/Tomáš BenedikovičBRATISLAVA 8. apríla (WEBNOVINY) - Pobočky Sociálnej poisťovne (SP) sú od začiatku apríla tohto roka svojim klientom k dispozícii každý pracovný deň v týždni.
Poisťovňa tak zrušila pôvodný systém úradných hodín pre klientov, na základe ktorých bol štvrtok nestránkovým dňom.
Štvrtkový pracovný čas zamestnanci podľa Jany Hrabkovej z komunikačného odboru SP využívali na vybavovanie svojej agendy podľa pracovného zaradenia, na školenia, či porady.
"Od 1. apríla upravila Sociálna poisťovňa svoje vnútorné procesy tak, aby sa vybavovanie týchto povinností sústredilo do zostávajúceho pracovného času zamestnancov," skonštatovala Hrabková.
Klienti poisťovne tak majú od apríla zamestnancov pobočiek k dispozícii o 6 hodín týždenne viac. "Táto zmena vychádza z priorít nového vedenia Sociálnej poisťovne na rok 2011, ktorý je pre Sociálnu poisťovňu rokom reštrukturalizácie. V rámci nej nastavujeme procesy, ktoré povedú k zlepšeniu renomé inštitúcie a jej proklientskej orientácie, teda ústretovosti k našim klientom," dodala Hrabková.
Poisťovňa tak zrušila pôvodný systém úradných hodín pre klientov, na základe ktorých bol štvrtok nestránkovým dňom.
Štvrtkový pracovný čas zamestnanci podľa Jany Hrabkovej z komunikačného odboru SP využívali na vybavovanie svojej agendy podľa pracovného zaradenia, na školenia, či porady.
"Od 1. apríla upravila Sociálna poisťovňa svoje vnútorné procesy tak, aby sa vybavovanie týchto povinností sústredilo do zostávajúceho pracovného času zamestnancov," skonštatovala Hrabková.
Klienti poisťovne tak majú od apríla zamestnancov pobočiek k dispozícii o 6 hodín týždenne viac. "Táto zmena vychádza z priorít nového vedenia Sociálnej poisťovne na rok 2011, ktorý je pre Sociálnu poisťovňu rokom reštrukturalizácie. V rámci nej nastavujeme procesy, ktoré povedú k zlepšeniu renomé inštitúcie a jej proklientskej orientácie, teda ústretovosti k našim klientom," dodala Hrabková.