Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Ekonomika

28. marca 2018

Plzeňský Prazdoj Slovensko dosiahol trhový podiel 37,1 %



Rok 2017 bol pre Plzeňský Prazdroj Slovensko kľúčový a spoločnosť opäť potvrdila rastúci trend, keď predajom vyše 1,5 milióna hektolitrov prekonala svoje výsledky ...



Zdieľať
Ilustračné foto. Foto: TASR/AP
Bratislava 28. marca (TASR) - Rok 2017 bol pre Plzeňský Prazdroj Slovensko kľúčový a spoločnosť opäť potvrdila rastúci trend, keď predajom vyše 1,5 milióna hektolitrov prekonala svoje výsledky z predchádzajúceho roka o takmer 5 %. Významný podiel na úspechu mala značka Pilsner Urquell, čo potvrdzuje aj nárast jej predaja z minulého roka. V súčasnosti trhový podiel tejto spoločnosti predstavuje 37,1 %.


Napriek premenovaniu Pivovarov Topoľčany na Plzeňský Prazdroj Slovensko, ako informoval v stredu v Bratislave na stretnutí s novinármi obchodný riaditeľ spoločnosti Martin Grygařík, sa na Slovensku predáva Pilsner Urquell vyrobený výhradne v Plzni.

Nárast zaznamenali aj ostatné prémiové české ležiaky, ktorých predaj vzrástol o viac ako 43 % percent. Nealkoholické pivo Birell v rámci konzumácie nealkoholických pív v SR je na prvom mieste.

Akciová spoločnosť Plzeňský Prazdroj Slovensko je pivovarníckou spoločnosťou na Slovensku s viac ako 650 zamestnancami. Spoločnosť patrí pod jednotku Asahi Breweries Europe Group, ktorá vznikla po akvizícii piatich stredoeurópskych pivovarníckych spoločností japonskou pivovarníckou spoločnosťou Asahi.

Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Od Nemecka dostal projekt plynovodu Nord Stream 2 zelenú
<< predchádzajúci článok
Ministri obrany CEDC: Stredná Európa je v téme bezpečnosti jednotná