|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Štvrtok 19.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Judita
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
Platba kartou VISA v obchodnom reťazci Lidl sa oplatí
Platba kartou VISA v obchodnom reťazci Lidl sa oplatí. Visa a Lidl predstavujú súťaž o nákupy zadarmo
Zdieľať
Platba kartou VISA v obchodnom reťazci Lidl sa oplatí. Visa a Lidl predstavujú súťaž o nákupy zadarmo Foto: Visa
Bratislava 2. augusta (OTS) - Od 31. júla do 31. augusta 2017 prebieha spotrebiteľská súťaž spoločnosti Visa v spolupráci s obchodným reťazcom Lidl, „Nákupy na celý rok zadarmo“. Súčasťou súťaže bude aj možnosť vyhrať 31 poukážok na nákupy zadarmo na celý rok, pričom celková hodnota jednej poukážky na ročný nákup je 3650 eur.Podmienkou pre účasť v súťaži je platba kartou Visa v jednom zo 127 obchodov v sieti Lidl naprieč celým Slovenskom a následná registrácia kódu z nákupného bloku cez webovú stránku www.visa.sk/lidl. Počet registrácií po dobu súťaže je neobmedzený, čiže koľkokrát v Lidli nakúpite, toľkokrát môžete blok zaregistrovať.
Okrem každodennej možnosti vyhrať rok nákupov v Lidli zadarmo, zákazníci Lidlu budú môcť denne súťažiť aj o ďalšie zaujímavé výhry ako TV, smoothie mixer či sušičku na ovocie. Celkom je tak možné hrať až o 124 cien.
„Výhody karty zákazníci spoznajú až keď kartou platia, preto je naším cieľom zákazníka naučiť kartou platiť. Vtedy zákazník zistí, aké jednoduché, pohodlné a bezpečné sú platby kartou,“ hovorí Marcel Gajdoš, riaditeľ Visa pre SR a ČR.
„Rýchly a pohodlný nákup našich zákazníkov je jednou z priorít spoločnosti Lidl. Vítame preto tento projekt, prostredníctvom ktorého môžu zákazníci ušetriť čas a zároveň súťažiť o atraktívne ceny,“ uviedol Martin Nagy, konateľ spoločnosti Lidl, Slovenská republika.
„Obchodné reťazce, čerpacie stanice a drogérie sú najfrekventovanejšie obchody, kde Slováci nakupujú, práve preto cielime na tieto segmenty v kampaniach, ktorých cieľom je prechod z hotovosti na kartu,“ dodáva Gajdoš.
Viac informácií o podmienkach a pravidlách tejto súťaže nájdete na www.visa.sk
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR