Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Ekonomika

13. júna 2012

Piaty ročník odbornej konferencie Management Live 2012 priniesol inšpiratívne príbehy a stratégie úspešných slovenských fi riem.



Pán Ľuboš Fellner, úradujúci Podnikateľ roka spoločnosti Ernst & Young, otvoril energicky začiatok konferencie Management Live 2012.



Zdieľať
Management Live 2012 Poukázal na to, že základom úspechu podnikania, ako takého, je odvaha riskovať a nie opakovať pätnásť rokov to isté, treba byť vopred pred konkurenciou. Tiež hovoril o tom, že úspech nie je žiadna „fi nta“ v marketingu, ale tvrdá práca.

Spoločnosť Bubo travel agency, ktorej je konateľom, pochopili krízu ako výzvu posilniť na trhu, a to sa aj ukázalo na výborných výsledkoch. Pani Valušková, konateľka spoločnosti Auto Valušek - hovorila o jej zaužívaných systémoch riadenia fi rmy tzv. dvojčatách, kde na jednej vrcholovej pozícii sú dvaja manažéri: junior a senior, ktorí sa zároveň dopĺňajú a zastupujú.
Pán Arthur Gevorkyan, zakladateľ a konateľ spoločnosti Gevorkyan sa podelil s účastníkmi konferencie s jeho skúsenosťami so zvládaním hospodárskej krízy. Odporučil nájsť si niekoho, kto má skúsenosti s podobným stavom. Tajomstvo spoločnosti Gevorkyan tkvie v tom, že namiesto výrobkov ponúkajú riešenia.
O vytvorení pevných základoch pri budovaní fi rmy hovorila pani Csizmadiová zo spoločnosti Speed line, ktorej sa podarilo si vytvoriť základňu lojálnych zamestnancov a udržať plnú zamestnanosť i v krízových časoch.
Stratégia rozvoja spoločnosti sa stala prioritnou stratégiou spoločnosti Orin Slovakia. Pán Vanka, jej konateľ prišiel porozprávať o tom, ako sa rozhodli investovať do vzdelania tímu.
Zaujímavosťou je tiež ich systém vyplácania, ktorý je neštandardne týždenný, nie mesačný.
Konferenciu uzavrela panelová diskusia na aktuálnu tému: Kam smeruje Slovensko? Prežije európska mena? K problematike sa vyjadrili generálny riaditeľ sekcie stratégií Ministerstva hospodárstva SR pán Ing. Peter Ondrejka, poslanec NRSR pán Ing. Ivan Štefanec, PhD., MBA, analytik spoločnosti Iness Slovensko pán Mgr. Juraj Karpiš a hlavný ekonóm Tatra banky pán Róbert Préga.

Zdroj: In Form Slovakia, Michaela Ježíková
Foto: Bianka Čajová

   Tlač    Pošli

   

Súvisiace články:


 Logistika optikou procesov (21. 2. 2012)
 Čo spája technológie a marketing? No predsa internet! (10. 11. 2011)
 Rozhovor: V mobilnom svete je kráľom kontext (14. 10. 2011)
 Prelínanie on-line a off-line sveta – nový trend marketingového mixu. (11. 10. 2011)
 Rozhovor: V on-line rešpektujte základné pravidlá (20. 9. 2011)
 Partnerstvo by malo byť funkciou stratégie (7. 6. 2011)
 Rozhodujúca je kvalita obsahu komunikácie (21. 4. 2011)
 Najlepšie reklamy vznikajú tam, kde o nich rozhoduje najmenej ľudí! (16. 3. 2011)
 Daily Web 2010: Ako sa nestratiť na webe a správne využívať sociálne siete (13. 11. 2010)
 Telco 2010: Výzvy na spoločný dialóg (7. 11. 2010)



nasledujúci článok >>
Anders F. Rasmussen nechce vojenskú intervenciu v Sýrii
<< predchádzajúci článok
Vrah, ktorý zastrelil v Amerike študentov, sa vzdal polícii