|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Nedeľa 22.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Adela
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
13. júna 2012
Piaty ročník odbornej konferencie Management Live 2012 priniesol inšpiratívne príbehy a stratégie úspešných slovenských fi riem.
Tagy: Management Live
Pán Ľuboš Fellner, úradujúci Podnikateľ roka spoločnosti Ernst & Young, otvoril energicky začiatok konferencie Management Live 2012.
Zdieľať
Poukázal na to, že základom úspechu podnikania, ako takého, je odvaha riskovať a nie opakovať pätnásť rokov to isté, treba byť vopred pred konkurenciou. Tiež hovoril o tom, že úspech nie je žiadna „fi nta“ v marketingu, ale tvrdá práca.
Spoločnosť Bubo travel agency, ktorej je konateľom, pochopili krízu ako výzvu posilniť na trhu, a to sa aj ukázalo na výborných výsledkoch. Pani Valušková, konateľka spoločnosti Auto Valušek - hovorila o jej zaužívaných systémoch riadenia fi rmy tzv. dvojčatách, kde na jednej vrcholovej pozícii sú dvaja manažéri: junior a senior, ktorí sa zároveň dopĺňajú a zastupujú.
Pán Arthur Gevorkyan, zakladateľ a konateľ spoločnosti Gevorkyan sa podelil s účastníkmi konferencie s jeho skúsenosťami so zvládaním hospodárskej krízy. Odporučil nájsť si niekoho, kto má skúsenosti s podobným stavom. Tajomstvo spoločnosti Gevorkyan tkvie v tom, že namiesto výrobkov ponúkajú riešenia.
O vytvorení pevných základoch pri budovaní fi rmy hovorila pani Csizmadiová zo spoločnosti Speed line, ktorej sa podarilo si vytvoriť základňu lojálnych zamestnancov a udržať plnú zamestnanosť i v krízových časoch.
Stratégia rozvoja spoločnosti sa stala prioritnou stratégiou spoločnosti Orin Slovakia. Pán Vanka, jej konateľ prišiel porozprávať o tom, ako sa rozhodli investovať do vzdelania tímu.
Zaujímavosťou je tiež ich systém vyplácania, ktorý je neštandardne týždenný, nie mesačný.
Konferenciu uzavrela panelová diskusia na aktuálnu tému: Kam smeruje Slovensko? Prežije európska mena? K problematike sa vyjadrili generálny riaditeľ sekcie stratégií Ministerstva hospodárstva SR pán Ing. Peter Ondrejka, poslanec NRSR pán Ing. Ivan Štefanec, PhD., MBA, analytik spoločnosti Iness Slovensko pán Mgr. Juraj Karpiš a hlavný ekonóm Tatra banky pán Róbert Préga.
Zdroj: In Form Slovakia, Michaela Ježíková
Foto: Bianka Čajová
Pán Arthur Gevorkyan, zakladateľ a konateľ spoločnosti Gevorkyan sa podelil s účastníkmi konferencie s jeho skúsenosťami so zvládaním hospodárskej krízy. Odporučil nájsť si niekoho, kto má skúsenosti s podobným stavom. Tajomstvo spoločnosti Gevorkyan tkvie v tom, že namiesto výrobkov ponúkajú riešenia.
O vytvorení pevných základoch pri budovaní fi rmy hovorila pani Csizmadiová zo spoločnosti Speed line, ktorej sa podarilo si vytvoriť základňu lojálnych zamestnancov a udržať plnú zamestnanosť i v krízových časoch.
Stratégia rozvoja spoločnosti sa stala prioritnou stratégiou spoločnosti Orin Slovakia. Pán Vanka, jej konateľ prišiel porozprávať o tom, ako sa rozhodli investovať do vzdelania tímu.
Zaujímavosťou je tiež ich systém vyplácania, ktorý je neštandardne týždenný, nie mesačný.
Konferenciu uzavrela panelová diskusia na aktuálnu tému: Kam smeruje Slovensko? Prežije európska mena? K problematike sa vyjadrili generálny riaditeľ sekcie stratégií Ministerstva hospodárstva SR pán Ing. Peter Ondrejka, poslanec NRSR pán Ing. Ivan Štefanec, PhD., MBA, analytik spoločnosti Iness Slovensko pán Mgr. Juraj Karpiš a hlavný ekonóm Tatra banky pán Róbert Préga.
Zdroj: In Form Slovakia, Michaela Ježíková
Foto: Bianka Čajová
Tagy: Management Live
Súvisiace články:
Logistika optikou procesov (21. 2. 2012)
Čo spája technológie a marketing? No predsa internet! (10. 11. 2011)
Rozhovor: V mobilnom svete je kráľom kontext (14. 10. 2011)
Prelínanie on-line a off-line sveta – nový trend marketingového mixu. (11. 10. 2011)
Rozhovor: V on-line rešpektujte základné pravidlá (20. 9. 2011)
Partnerstvo by malo byť funkciou stratégie (7. 6. 2011)
Rozhodujúca je kvalita obsahu komunikácie (21. 4. 2011)
Najlepšie reklamy vznikajú tam, kde o nich rozhoduje najmenej ľudí! (16. 3. 2011)
Daily Web 2010: Ako sa nestratiť na webe a správne využívať sociálne siete (13. 11. 2010)
Telco 2010: Výzvy na spoločný dialóg (7. 11. 2010)