Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Ekonomika

27. júna 2011

Peter Velits skončil na streche Octavie RS



Peter Velits skončil na streche modelu Octavia RS. Nestalo sa tak ale pri žiadnej nehode, cyklista testoval silu najrýchlejších vozidiel od Škody v aerodynamickom tuneli. Jazdné vlastnosti modelov Fabia RS a ...



Zdieľať
velits octavia rs BRATISLAVA 27. júna (WBN/PR) - Peter Velits skončil na streche modelu Octavia RS. Nestalo sa tak ale pri žiadnej nehode, cyklista testoval silu najrýchlejších vozidiel od Škody v aerodynamickom tuneli. Jazdné vlastnosti modelov Fabia RS a Octavia RS Velits otestoval ako vo vozidle, tak i na ňom. Úspešný cyklista Peter Velits dosiahol historický úspech na spretekoch Vuelta a Espaňa a po tretí raz sa zúčastní aj Tour de France.


„Na bicykli som zažil už všeličo, no na streche automobilu som ešte neskončil“ uviedol Peter Velits. „Táto skúsenosť bola pre mňa naozaj úžasná a podobnú som vo svojej kariére ešte nezažil. Skončiť na streche Octavie RS a Fabie RS považujem za najnetradičnejší zážitok, aký som kedy zažil,“ dodal úspešný cyklista.

Peter Velits je prvým slovenským cyklistom v histórii, ktorý sa v celkovej klasifikácii podujatia Grand Tours postavil na stupeň víťazov, keď na španielskych pretekoch Vuelta obsadil konečné 3. miesto. ŠKODA AUTO Slovensko sa rozhodla športovca sponzorsky podporiť už v minulosti po jeho úspechoch na pretekoch Tour de France, keď mu odovzdala automobil Octavia Combi Elegance.

Najúspešnejší cyklista v histórii Slovenska sa na pretekoch Tour de France objaví aj tento rok, kde sa pokúsi prekonať svoj doterajší rekord. V roku 2007 prišiel do cieľa na celkovom 32. mieste, čo je doposiaľ najlepší slovenský výsledok v histórii Tour de France.

Značka Škoda je pritom partnerom Tour de France už niekoľko rokov. Napríklad počas tohtoročných pretekov bude rozsiahla flotila až 250 vozidiel Škoda. Tie budú slúžiť organizátorom ako oficiálne automobily Tour.

Cyklistika je jedným z hlavných pilierov stratégie medzinárodnej firemnej komunikácie značky Škoda. Spolu s ľadovým hokejom sa významným spôsobom podieľa na zvyšovaní povedomia o značke a produktoch Škoda. Prispieva k tomu aj možnosť prezentovať automobily Škoda priamo v srdci pretekov, kde sú najbližšie k pretekárom, divákom a potenciálnym zákazníkom.

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Referendum o znížení platov sudcov nie je podľa SNS možné
<< predchádzajúci článok
Cena poistenia dlhopisov Grécka pokračuje v raste