|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Sobota 16.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Agnesa
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
Peter Hajko: Emocionalita klienta vs. architektúra v bankovníctve
Peter Hajko: Emocionalita klienta vs. architektúra v bankovníctve
Zdieľať
Peter Hajko: Emocionalita klienta vs. architektúra v bankovníctve Foto: Peter Hajko
Bratislava 2. februára (OTS) - V súčasnosti už viac, ako jedna tretina klientov bánk na Slovensku využíva na transakcie prioritne mobilnú aplikáciu, pričom priemerný vek používateľov je niečo nad 40 rokov. Aplikácie si tak našli svojich fanúšikov nielen pri mladej generácii. Tento rýchly nástup technológií mení (a v budúcnosti ešte výraznejšie zmení) aj spôsob využívania kamenných pobočiek bánk. Banky si čoraz viac uvedomujú, že predaj bankových služieb je stále viac spojený s pocitom úžitku pre klienta a s jeho emóciami, a tomu prispôsobujú aj vnútornú architektúru pobočiek. Zároveň je zrejmé, že budúcnosť posunie bankové haly ešte viac do zážitkovej formy, kde nákup bankových produktov bude nevyhnutne spojený s ešte väčšou emóciou klienta.
"Možnostiam, akým spôsobom banky reflektujú na súčasné trendy a emocionalitu klienta, sa bude na konferencii Retail Innovations venovať Peter Hajko, člen predstavenstva Poštovej banky." predstavuje Martin Kadleček, spoluorganizátor konferencie.
Peter Hajko je absolventom Fakulty hospodárskej informatiky Ekonomickej univerzity v Bratislave. Vo sfére bankovníctva a financií sa pohybuje takmer 20 rokov. V rokoch 2000 až 2015 pôsobil v Tatra banke, a.s., kde prešiel niekoľkými funkciami. Od decembra 2015 zastáva funkciu člena predstavenstva Poštovej banky pre oblasť retailu a od októbra 2016 aj pre oblasť korporátneho bankovníctva.
Viac sa dozviete na unikátnej konferencii v bratislavskom hoteli LINDNER pod názvom RETAIL INNOVATIONS CONFERENCE.
Vstupenky sú teraz v predaji vo zvýhodnenom režime. Podrobnejšie informácie k tomuto podujatiu, ktoré sa uskutoční 11. apríla 2017, neustále pribúdajú na portáli www.retail-innovations.com.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR