|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Pondelok 23.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Nadežda
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
Persil Energy Patch: Inovatívny výrobok pre rok 2050
Dvadsaťtri študentských tímov z celkového počtu 28 štátov sa zúčastnilo medzinárodného finále súťaže Henkel Innovation Challenge, ktoré sa v dňoch 8. až 10. apríla 2015 konalo vo Viedni. Počas ...
Zdieľať
BRATISLAVA 23. apríla (WBN/PR) - Dvadsaťtri študentských tímov z celkového počtu 28 štátov sa zúčastnilo medzinárodného finále súťaže Henkel Innovation Challenge, ktoré sa v dňoch 8. až 10. apríla 2015 konalo vo Viedni. Počas trojdňového finále súťažiaci študenti prezentovali svoje inovatívne koncepty na rok 2050. Porota, zložená z manažérov spoločnosti Henkel, zvolila za víťazov tohtoročnej Henkel Innovation Challenge belgický tím "The Sharp Shepards", ktorý tvorili Jérémy Denisty (23) a Marine Van Halle (20) z Katolíckej univerzity v Louvain. Podľa názoru poroty bol ich produkt "Persil Energy Patch" najlepším z návrhov, ktoré sa tento rok prebojovali až do finále medzinárodnej súťaže.
"Z našej výhry máme skvelý pocit. Súťaž mala naozaj vysokú úroveň a zúčastnili sa jej tie najlepšie tímy," hovorí Jérémy Denisty z víťazného tímu. Jeho tímová partnerka Marine Van Halle má pre budúcich účastníkov tejto súťaže jednu radu: "Myslím, že najdôležitejšie je, aby ste cítili nadšenie pre to, čo robíte. Ak vám nadšenie chýba, nebudete svojmu produktu venovať dostatok úsilia." Víťazi získali poukážku na cestu okolo sveta v hodnote 10 000 eur a spolu s tímami, ktoré skončili na druhom a treťom mieste, budú mať príležitosť osobne sa stretnúť s predsedom predstavenstva spoločnosti Henkel Kasperom Rorstedom.
Návrh produktu víťazného tímu je "Persil Energy Patch" si získal zaslúžený obdiv poroty. Ide o revolučnú čistiacu technológiu, ktorá zlepšuje čistiace a zjasňujúce vlastnosti Persilu a zároveň premieňa kinetickú energiu produkovanú pohybmi ľudského tela na elektrickú. Na druhom a treťom mieste sa umiestnili filipínsky tím Darmalite a taliansky Cyanofix. "Buchstrahl", inovatívny výrobok, ktorý navrhli Marco de Valle a Christine Darla Bautista z Filipínskej univerzity, je náter, ktorý chráni povrchy a neutralizuje účinky znečisťujúcich látok a zároveň využíva solárnu energiu. Taliansky tím v zložení Tommaso Bressa a Iva Mladenovic z Univerzity v Boconni vyhral tretie miesto za medicínske super lepidlo, ktoré je možné použiť ako flexibilné spojivo na spájanie tkanív po chirurgických zákrokoch alebo rezných poraneniach.
O súťaži "Henkel Innovation Challenge”
Tohto roku sa do súťaže so svojimi návrhmi prihlásili dvojčlenné študentské tímy z 28 štátov sveta, vrátane tímov z Alžírska a Kataru, ktoré sa do súťaže zapojili vôbec po prvýkrát. Ich úlohou bolo navrhnúť inovatívny a udržateľný produkt alebo technológiu pre niektorú zo značiek spoločnosti Henkel na základe trendov a trhových potrieb, ktoré sa očakávajú v roku 2050. "Skúsenosť z medzinárodného finále súťaže hodnotíme pozitívne. Prístup zo strany mentorov, stretnutie s konkurenciou súťažiacich z iných krajín, ale aj samotný program a prednášky nám priniesli veľmi veľa," zhodujú sa slovenskí finalisti Peter Kubjatko a Zuzana Mináriková z Ekonomickej univerzity v Bratislave.
Do súťaže "Henkel Innovation Challenge", konajúcej sa tohto roku už po ôsmy krát, sa počas celej jej existencie doposiaľ zapojilo 35 000 študentov z celého sveta. "Henkel Innovation Challenge je pre nás skvelou príležitosťou spoznať najtalentovanejších mladých ľudí z celého sveta a predstaviť im spoločnosť Henkel ako ich potenciálneho budúceho zamestnávateľa," hovorí Dr. Lena Christiaans, vedúca oddelenia Employer Branding spoločnosti Henkel.
Henkel v súčasnosti zamestnáva takmer 50 000 ľudí z viac ako 120 národností v 75 štátoch celého sveta. Každý rok viac ako 1 500 študentov na celom svete absolvuje stáž v spoločnosti Henkel.
"Z našej výhry máme skvelý pocit. Súťaž mala naozaj vysokú úroveň a zúčastnili sa jej tie najlepšie tímy," hovorí Jérémy Denisty z víťazného tímu. Jeho tímová partnerka Marine Van Halle má pre budúcich účastníkov tejto súťaže jednu radu: "Myslím, že najdôležitejšie je, aby ste cítili nadšenie pre to, čo robíte. Ak vám nadšenie chýba, nebudete svojmu produktu venovať dostatok úsilia." Víťazi získali poukážku na cestu okolo sveta v hodnote 10 000 eur a spolu s tímami, ktoré skončili na druhom a treťom mieste, budú mať príležitosť osobne sa stretnúť s predsedom predstavenstva spoločnosti Henkel Kasperom Rorstedom.
Návrh produktu víťazného tímu je "Persil Energy Patch" si získal zaslúžený obdiv poroty. Ide o revolučnú čistiacu technológiu, ktorá zlepšuje čistiace a zjasňujúce vlastnosti Persilu a zároveň premieňa kinetickú energiu produkovanú pohybmi ľudského tela na elektrickú. Na druhom a treťom mieste sa umiestnili filipínsky tím Darmalite a taliansky Cyanofix. "Buchstrahl", inovatívny výrobok, ktorý navrhli Marco de Valle a Christine Darla Bautista z Filipínskej univerzity, je náter, ktorý chráni povrchy a neutralizuje účinky znečisťujúcich látok a zároveň využíva solárnu energiu. Taliansky tím v zložení Tommaso Bressa a Iva Mladenovic z Univerzity v Boconni vyhral tretie miesto za medicínske super lepidlo, ktoré je možné použiť ako flexibilné spojivo na spájanie tkanív po chirurgických zákrokoch alebo rezných poraneniach.
O súťaži "Henkel Innovation Challenge”
Tohto roku sa do súťaže so svojimi návrhmi prihlásili dvojčlenné študentské tímy z 28 štátov sveta, vrátane tímov z Alžírska a Kataru, ktoré sa do súťaže zapojili vôbec po prvýkrát. Ich úlohou bolo navrhnúť inovatívny a udržateľný produkt alebo technológiu pre niektorú zo značiek spoločnosti Henkel na základe trendov a trhových potrieb, ktoré sa očakávajú v roku 2050. "Skúsenosť z medzinárodného finále súťaže hodnotíme pozitívne. Prístup zo strany mentorov, stretnutie s konkurenciou súťažiacich z iných krajín, ale aj samotný program a prednášky nám priniesli veľmi veľa," zhodujú sa slovenskí finalisti Peter Kubjatko a Zuzana Mináriková z Ekonomickej univerzity v Bratislave.
Do súťaže "Henkel Innovation Challenge", konajúcej sa tohto roku už po ôsmy krát, sa počas celej jej existencie doposiaľ zapojilo 35 000 študentov z celého sveta. "Henkel Innovation Challenge je pre nás skvelou príležitosťou spoznať najtalentovanejších mladých ľudí z celého sveta a predstaviť im spoločnosť Henkel ako ich potenciálneho budúceho zamestnávateľa," hovorí Dr. Lena Christiaans, vedúca oddelenia Employer Branding spoločnosti Henkel.
Henkel v súčasnosti zamestnáva takmer 50 000 ľudí z viac ako 120 národností v 75 štátoch celého sveta. Každý rok viac ako 1 500 študentov na celom svete absolvuje stáž v spoločnosti Henkel.