|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Streda 6.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Renáta
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
13. júla 2006
PepsiCo v druhom kvartáli zvýšila tržby o 12 %
Americký výrobca nealkoholických nápojov PepsiCo zvýšil v druhom štvrťroku čisté tržby medziročne o 12 % na 8,6 mld. USD. Výsledok prevýšil očakávania analytikov na úrovni 8,48 mld. USD. Čistý ...
Zdieľať
NEW YORK 13. júla (WEBNOVINY) - Americký výrobca nealkoholických
nápojov PepsiCo zvýšil v druhom štvrťroku čisté tržby medziročne o 12 %
na 8,6 mld. USD. Výsledok prevýšil očakávania analytikov na úrovni 8,48
mld. USD. Čistý zisk PepsiCo sa v sledovanom kvartáli zvýšil medziročne
o 14 % na 1,36 mld. USD, resp. 80 centov. Analytici odhadovali zisk na
úrovni 77 centov na akciu.
K lepším výsledkom pomohlo americkej firme rozšírenie portfólia
produktov, napríklad o energetický nápoj Gatorade či vodu Aquafina.
PepsiCo sa stále viac spolieha na rast predaja nesýtených nápojov, ako
aj na divíziu pochutín Frito-Lay, čím vyvažuje oslabenie dopytu po
bublinkových nápojoch. Spoločnosť PepsiCo je druhým najväčším výrobcom
nealkoholických nápojov na svete, jej hlavným konkurentom je tiež
americká Coca-Cola.
(1 USD = 30,163 SKK)
SITA, Reuters,AP