|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Štvrtok 21.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Elvíra
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
22. októbra 2012
Pepsi rokuje o predaji, šancu majú Česi
Druhý najväčší výrobca nápojov na svete, spoločnosť PepsiCo, rokuje o tom, komu predať svoje podnikanie v Česku a ďalších krajinách strednej Európy. Informoval o tom v pondelok na ...
Zdieľať
BRATISLAVA 22. októbra (WEBNOVINY) - Druhý najväčší výrobca nápojov na svete, spoločnosť PepsiCo, rokuje o tom, komu predať svoje podnikanie v Česku a ďalších krajinách strednej Európy.
Informoval o tom v pondelok na svojej internetovej stránke český denník MF Dnes, ktorý uviedol, že najväčšie šance má firma Karlovarské minerální vody, ktorá je jednotkou na trhu s balenou vodou v Českej republike. Podľa informácií MF Dnes obe firmy intenzívne vyjednávajú už približne štyri mesiace.
Predaj by sa okrem ČR týkal aj aktivít PepsiCo na Slovensku, kam svoje značky spoločnosť dováža hlavne z Česka, ale aj v Maďarsku. Ani PepsiCo, ani Karlovarské minerální vody (KMV) sa však k týmto informáciám nechceli vyjadriť.
Dôvodom pre odchod PepsiCo je podľa ľudí z oblasti produkcie nealkoholických nápojov hlavne jej slabnúce postavenie na českom trhu. V rámci kolových nápojov je Pepsi v ČR až na treťom mieste, a to nielen za Coca-Colou, ale aj za Kofolou.
V obchodných reťazcoch síce Pepsi bežne je, ale v reštauráciách je jej postavenie oveľa slabšie a spoločnosť ho hlavne v poslednom období už príliš nebudovala. Na okraji zostala i miesta značka, ktorú spoločnosť PepsiCo získala v roku 2000, a to vody a džúsy Toma. Pre firmu Karlovarské minerální vody by bola Pepsi skvelým doplnkom jej ponuky hlavne v reštauráciách a zároveň by bola jednou z mála možností na ďalší rast. Svoje postavenie by karlovarské minerálky posilnili aj na Slovensku a prenikli by aj do Maďarska, dodáva MF Dnes.
Informoval o tom v pondelok na svojej internetovej stránke český denník MF Dnes, ktorý uviedol, že najväčšie šance má firma Karlovarské minerální vody, ktorá je jednotkou na trhu s balenou vodou v Českej republike. Podľa informácií MF Dnes obe firmy intenzívne vyjednávajú už približne štyri mesiace.
Predaj by sa okrem ČR týkal aj aktivít PepsiCo na Slovensku, kam svoje značky spoločnosť dováža hlavne z Česka, ale aj v Maďarsku. Ani PepsiCo, ani Karlovarské minerální vody (KMV) sa však k týmto informáciám nechceli vyjadriť.
Dôvodom pre odchod PepsiCo je podľa ľudí z oblasti produkcie nealkoholických nápojov hlavne jej slabnúce postavenie na českom trhu. V rámci kolových nápojov je Pepsi v ČR až na treťom mieste, a to nielen za Coca-Colou, ale aj za Kofolou.
V obchodných reťazcoch síce Pepsi bežne je, ale v reštauráciách je jej postavenie oveľa slabšie a spoločnosť ho hlavne v poslednom období už príliš nebudovala. Na okraji zostala i miesta značka, ktorú spoločnosť PepsiCo získala v roku 2000, a to vody a džúsy Toma. Pre firmu Karlovarské minerální vody by bola Pepsi skvelým doplnkom jej ponuky hlavne v reštauráciách a zároveň by bola jednou z mála možností na ďalší rast. Svoje postavenie by karlovarské minerálky posilnili aj na Slovensku a prenikli by aj do Maďarska, dodáva MF Dnes.