|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Piatok 15.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Leopold
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
05. februára 2007
Penetrácia mobilov presiahla 100 percent
Počet SIM kariet do mobilných telefónov presiahol ku koncu minulého roka počet obyvateľov SR. Na základe aktuálnych údajov o množstve zákazníkov T-Mobile Slovensko, Orange Slovensko a počtu ...
Zdieľať
BRATISLAVA 5. februára (WEBNOVINY) - Počet SIM kariet do mobilných telefónov presiahol ku koncu minulého roka počet obyvateľov SR. Na základe aktuálnych údajov o množstve zákazníkov T-Mobile Slovensko, Orange Slovensko a počtu predregistrovaných zákazníkov tretieho mobilného operátora Telefónica O2 Slovakia ku koncu minulého roka to skonštatoval generálny riaditeľ Orange Slovensko Pavol Lančarič. Počet aktívnych zákazníkov podľa počtu SIM kariet Orangeu a T-Mobilu dosiahol na konci roka 2006 hodnotu vyše 96 %, keď podľa porovnateľnej metodiky Orange evidoval 3 008 552 a T-Mobile 2,2 mil. aktívnych účastníkov.
Ako ďalej uviedol Lančarič na tlačovej besede k výsledkom firmy za uplynulý rok, po zaktivovaní zákazníkov nového mobilného operátora Telefónica O2 Slovakia by penetrácia mobilných služieb v krátkom období mohla dosiahnuť 105 % a koncom roka 2008 by mohla predstavovať až 120 %.
Orange deklaroval za minulý rok trhový podiel 58 %, kým konkurenčný T-Mobile odhadoval za minulý rok svoj trhový podiel na 45 %. Ako na pondelňajšom stretnutí s novinármi uviedol generálny riaditeľ Orangeu, "vďaka lepšej štruktúre zákazníkov" odhaduje hodnotový podiel svojej firmy na trhu na 60 %. Orange koncom minulého roka evidoval 51 % zákazníkov fakturovaných služieb, kým zákazníci predplatených služieb tvorili 49 %. Priemerný výnos na zákazníka sa v Orange aj napriek poklesu jednotkovej ceny medziročne zvýšil o 3,2 % na 724 Sk.
Ako ďalej skonštatoval Lančarič, v minulom roku Orangeu rýchlejšie rástol počet biznis zákazníkov. Trhový podiel na trhu firemných zákazníkov podľa neho predstavoval 61 % a mobilné služby “oranžového“ operátora využívalo 69 % podnikov z celkového počtu firemných zákazníkov. Až 13 % všetkých užívateľov mobilných telefónov pritom deklarovalo, že využíva služby oboch mobilných operátorov.
Mobilný operátor Orange Slovensko vlani dosiahol výnosy 23,921 mld. Sk, čo v medziročnom porovnaní predstavuje nárast o 11,6 %. Výnosy troch najväčších telekomunikačných operátorov za uplynulý rok Orange odhaduje na úrovni 55,787 mld. Sk, keď T-Com aj T-Mobile dosiahli tržby približne na úrovni 16 mld. Sk.
SITA/AP