|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Utorok 5.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Imrich
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
15. februára 2006
Penetrácia mobilov dosiahla koncom vlaňajška 84,1 % v SR
Penetrácia mobilných telefónov ku koncu roka 2005 stúpla v SR medziročne o 4,6 percentuálneho bodu na 84,1 %. K 31. decembru minulého roka evidovali obaja mobilní operátori spolu 4 540 374 ...
Zdieľať
BRATISLAVA 15. februára (WN/SITA) - Penetrácia mobilných telefónov ku koncu roka 2005 stúpla v SR medziročne o 4,6 percentuálneho bodu na 84,1 %. K 31. decembru minulého roka evidovali obaja mobilní operátori spolu 4 540 374 zákazníkov. Obaja mobilní operátori však používajú rozdielnu metodiku pre vykazovanie počtu aktívnych zákazníkov.
Ako informoval generálny riaditeľ Orange Slovensko Pavol Lančarič, koncom minulého roka evidovala firma 2 518 630 zákazníkov. "Tento rast ťahal predovšetkým nárast podielu zákazníkov fakturovaných služieb z 50 % na 54 %," uviedol Lančarič. Orange zaznamenal podľa neho v minulom roku 15,5-percentný rast zákazníckej bázy fakturovaných služieb, keď získal 183 tis. nových zákazníkov. Fakturované služby spoločnosti tak koncom vlaňajška využívalo 1 360 060 zákazníkov firmy. V minulom roku Orange úspešne pokračoval v programe migrácií zákazníkov predplatených služieb na paušály. Možnosť prechodu z predplatenej služby Prima na výhodnejšie paušály využilo podľa spoločnosti 105 tis. ľudí, pričom Orange evidoval vlani v súlade so stratégiou firmy pokles počtu zákazníkov predplatenej služby o 2,1 %. Ku koncu roka 2004 mal operátor 2 360 573 aktívnych účastníkov.
Podľa riaditeľa divízie vonkajších vzťahov spoločnosti T-Mobile Juraja Drobu evidoval operátor koncom minulého roka 2 021 744 zákazníkov. "Zákaznícka báza spoločnosti pozostávala k 31. decembru minulého roka zo 786 861 zákazníkov v segmente fakturovaných služieb a 1 234 883 zákazníkov v segmente predplatených služieb," informoval v januári tohto roka Droba. Počet zákazníkov využívajúcich fakturované služby sa podľa neho medziročne zvýšil o 21 %, takže predstavuje 39 % z celkového počtu zákazníkov. "Je to významné zlepšenie v porovnaní s 34-percentným podielom na celkovom počte zákazníkov koncom decembra 2004," dodal Droba. Spoločnosť evidovala koncom vlaňajška čistý prírastok zákazníkov 107 tis. ľudí, pričom v segmente fakturovaných služieb predstavoval prírastok 139 tis. zákazníkov a v segmente predplatených kariet to bol úbytok o 32 tis. zákazníkov. Ku koncu roka 2004 poskytovala spoločnosť svoje služby 1 914 591 zákazníkom.
FOTO:SITA