|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Nedeľa 22.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Adela
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
12. novembra 2007
Penetrácia mobilných služieb v septembri 109,1 percent
Penetrácia mobilných služieb stúpla v SR ku koncu septembra tohto roka medziročne o 17,5 percentuálneho bodu na 109,1 %. K 30. septembru evidovali všetci traja slovenskí mobilní operátori, Orange ...
Zdieľať
BRATISLAVA 12. novembra (WEBNOVINY) - Penetrácia mobilných služieb stúpla v SR ku koncu septembra tohto roka medziročne o 17,5 percentuálneho bodu na 109,1 %. K 30. septembru evidovali všetci traja slovenskí mobilní operátori, Orange Slovensko, T-Mobile Slovensko a Telefónica O2 Slovakia spolu 5,892 mil. zákazníkov, čo je medziročný nárast o 948 tis. zákazníkov. Údaje operátorov pritom zahŕňajú celkový počet klientov vrátane SIM kariet používaných v technologických zariadeniach, na prevádzku GSM brán, služby mobilného internetu, telemetriu a ďalšie, preto ich nie je možné uviesť ako celkový počet fyzických klientov mobilných operátorov.
Ako informoval agentúru SITA manažér vzťahov s verejnosťou spoločnosti Orange Peter Tóth, koncom septembra tohto roka evidovala spoločnosť 3,089 mil. zákazníkov, čo predstavuje 6,15-percentný medziročný nárast. T-Mobile Slovensko, a.s. evidoval ku koncu septembra 2007 celkovo 2,307 mil. zákazníkov pri medziročnom náraste o 13,42 %. Spoločnosť Telefónica O2 Slovakia začala pôsobiť na slovenskom telekomunikačnom trhu od februára tohto roka. Ku koncu septembra 2007 evidovala 495,6 tis. zákazníkov.
Aktuálne údaje sú vypočítané podľa jednotnej metodiky, ktorú Orange začal používať až začiatkom tohto roka. Pre potreby výpočtu medziročného nárastu penetrácie mobilných služieb však najväčší operátor poskytol aj počet svojich zákazníkov k 30. septembru minulého roka prepočítaný podľa novej metodiky. Táto metodika, používaná aj skupinou Telefónica, však vychádza z aktivity klientov za posledných 12 mesiacov. Keďže tretí operátor začal svoje poskytovať až vo februári tohto roka, reálny údaj o počte jeho klientov bude možné relevantne vyhodnotiť až po jeho ročnom pôsobení na trhu.
SITA