|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Nedeľa 22.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Adela
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
25. februára 2011
Penetrácia mobilných služieb dosiahla vlani 111 %
Penetrácia mobilných služieb na Slovensku dosiahla ku koncu decembra minulého roka 111 %. V medziročnom porovnaní tak vzrástla o 6,2 percentuálneho bodu. K poslednému vlaňajšiemu dňu ...
Zdieľať
Foto: SITABRATISLAVA 25. februára (WEBNOVINY) - Penetrácia mobilných služieb na Slovensku dosiahla ku koncu decembra minulého roka 111 %. V medziročnom porovnaní tak vzrástla o 6,2 percentuálneho bodu. K poslednému vlaňajšiemu dňu evidovali všetci traja slovenskí mobilní operátori, Orange Slovensko, T-Mobile Slovensko a Telefónica O2 Slovakia spolu 5,996 mil. aktívnych SIM kariet, čo oproti porovnateľnému obdobiu minulého roka predstavuje čistý nárast ich počtu o 337 tisíc.
Orange k 31. decembru minulého roka evidoval celkovo 2,87 mil., T-Mobile 2,246 mil. a Telefónica O2 Slovakia 880 tis. aktívnych SIM kariet predplatených aj fakturovaných služieb. Medziročný nárast počtu aktívnych klientov zaznamenal T-Mobile, a to o 31 tis. Rovnako vzrástol počet aktívnych zákazníkov aj spoločnosti Telefónica O2 Slovakia, keď stúpol o 327 tis. Úbytok počtu SIM kariet oproti predchádzajúcemu roku však zaznamenal operátor Orange, a to o 21 tis. V celkovom počte SIM kariet sú zahrnuté aj údaje od predajcov mobilných služieb, ktorí využívajú siete niektorého z operátorov. Ide o projekty Nay mobile, Swan mobile, Tesco mobile a FunFón.
Údaj o penetrácii mobilných služieb je vypočítaný na základe porovnateľnej metodiky, podľa ktorej sa za aktívneho zákazníka považujú zákazníci predplatených služieb, ktorí na svojej SIM karte za posledné tri mesiace uskutočnili najmenej jednu aktívnu operáciu, spolu so zákazníkmi využívajúcimi paušálne služby. Základom pre výpočet penetrácie je počet obyvateľov SR na úrovni 5,4 milióna.
Údaje operátorov pritom zahŕňajú celkový počet klientov vrátane SIM kariet používaných v technologických zariadeniach, na prevádzku GSM brán, služby mobilného internetu, telemetriu, SIM karty na prevádzku služieb cestného mýta, lokalizačné služby dopravcov, alarmy, kamerové monitorovacie systémy a ďalšie, preto ich nie je možné uviesť ako celkový počet fyzických klientov mobilných operátorov.
Orange k 31. decembru minulého roka evidoval celkovo 2,87 mil., T-Mobile 2,246 mil. a Telefónica O2 Slovakia 880 tis. aktívnych SIM kariet predplatených aj fakturovaných služieb. Medziročný nárast počtu aktívnych klientov zaznamenal T-Mobile, a to o 31 tis. Rovnako vzrástol počet aktívnych zákazníkov aj spoločnosti Telefónica O2 Slovakia, keď stúpol o 327 tis. Úbytok počtu SIM kariet oproti predchádzajúcemu roku však zaznamenal operátor Orange, a to o 21 tis. V celkovom počte SIM kariet sú zahrnuté aj údaje od predajcov mobilných služieb, ktorí využívajú siete niektorého z operátorov. Ide o projekty Nay mobile, Swan mobile, Tesco mobile a FunFón.
Údaj o penetrácii mobilných služieb je vypočítaný na základe porovnateľnej metodiky, podľa ktorej sa za aktívneho zákazníka považujú zákazníci predplatených služieb, ktorí na svojej SIM karte za posledné tri mesiace uskutočnili najmenej jednu aktívnu operáciu, spolu so zákazníkmi využívajúcimi paušálne služby. Základom pre výpočet penetrácie je počet obyvateľov SR na úrovni 5,4 milióna.
Údaje operátorov pritom zahŕňajú celkový počet klientov vrátane SIM kariet používaných v technologických zariadeniach, na prevádzku GSM brán, služby mobilného internetu, telemetriu, SIM karty na prevádzku služieb cestného mýta, lokalizačné služby dopravcov, alarmy, kamerové monitorovacie systémy a ďalšie, preto ich nie je možné uviesť ako celkový počet fyzických klientov mobilných operátorov.