|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Utorok 5.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Imrich
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
04. augusta 2011
Penetrácia mobilných SIM kariet bola v júni viac ako 112 %
Penetrácia mobilných služieb na Slovensku dosiahla ku koncu júna tohto roku 112,11 %. V medziročnom porovnaní tak vzrástla o takmer 4,83 percentuálnych bodov. K poslednému júnovému dňu evidovali ...
Zdieľať
BRATISLAVA 4. augusta (WEBNOVINY) - Penetrácia mobilných služieb na Slovensku dosiahla ku koncu júna tohto roku 112,11 %. V medziročnom porovnaní tak vzrástla o takmer 4,83 percentuálnych bodov. K poslednému júnovému dňu evidovali všetky tri telekomunikačné spoločnosti Orange Slovensko, Slovak Telekom (T-Mobile) a Telefónica Slovakia (O2) spolu 6,054 mil. aktívnych SIM kariet, čo oproti porovnateľnému obdobiu minulého roka predstavuje čistý nárast ich počtu o 261 tisíc.
Orange Slovensko k 31. júnu tohto roka evidoval celkovo 2,849 mil., Slovak Telekom (T-Mobile) 2,205 mil. a Telefónica Slovakia (O2) 1 mil. aktívnych SIM kariet. Medziročný nárast počtu aktívnych klientov zaznamenal Orange, a to o 8 tis. SIM kariet. O 291 tis. vzrástol aj počet aktívnych zákazníkov telefonujúcich pod značkou O2. Úbytok počtu SIM kariet oproti predchádzajúcemu roku však zaznamenala značka T-Mobile, a to o 38 tisíc. V celkovom počte SIM kariet sú zahrnuté aj údaje od predajcov mobilných služieb, ktorí využívajú siete niektorého z operátorov. Ide o projekty Nay mobile, Swan mobile, Tesco mobile, Mphone a FunFón.
Údaj o penetrácii mobilných služieb je vypočítaný na základe porovnateľnej metodiky, podľa ktorej sa za aktívneho zákazníka považujú zákazníci predplatených služieb, ktorí na svojej SIM karte za posledné tri mesiace uskutočnili najmenej jednu aktívnu operáciu, spolu so zákazníkmi využívajúcimi paušálne služby. Základom pre výpočet penetrácie je počet obyvateľov SR na úrovni 5,4 milióna.
Údaje operátorov pritom zahŕňajú celkový počet klientov vrátane SIM kariet používaných v technologických zariadeniach, na prevádzku GSM brán, služby mobilného internetu, telemetriu, SIM karty na prevádzku služieb cestného mýta, lokalizačné služby dopravcov, alarmy, kamerové monitorovacie systémy a ďalšie, preto ich nie je možné uviesť ako celkový počet fyzických klientov mobilných operátorov.
Orange Slovensko k 31. júnu tohto roka evidoval celkovo 2,849 mil., Slovak Telekom (T-Mobile) 2,205 mil. a Telefónica Slovakia (O2) 1 mil. aktívnych SIM kariet. Medziročný nárast počtu aktívnych klientov zaznamenal Orange, a to o 8 tis. SIM kariet. O 291 tis. vzrástol aj počet aktívnych zákazníkov telefonujúcich pod značkou O2. Úbytok počtu SIM kariet oproti predchádzajúcemu roku však zaznamenala značka T-Mobile, a to o 38 tisíc. V celkovom počte SIM kariet sú zahrnuté aj údaje od predajcov mobilných služieb, ktorí využívajú siete niektorého z operátorov. Ide o projekty Nay mobile, Swan mobile, Tesco mobile, Mphone a FunFón.
Údaj o penetrácii mobilných služieb je vypočítaný na základe porovnateľnej metodiky, podľa ktorej sa za aktívneho zákazníka považujú zákazníci predplatených služieb, ktorí na svojej SIM karte za posledné tri mesiace uskutočnili najmenej jednu aktívnu operáciu, spolu so zákazníkmi využívajúcimi paušálne služby. Základom pre výpočet penetrácie je počet obyvateľov SR na úrovni 5,4 milióna.
Údaje operátorov pritom zahŕňajú celkový počet klientov vrátane SIM kariet používaných v technologických zariadeniach, na prevádzku GSM brán, služby mobilného internetu, telemetriu, SIM karty na prevádzku služieb cestného mýta, lokalizačné služby dopravcov, alarmy, kamerové monitorovacie systémy a ďalšie, preto ich nie je možné uviesť ako celkový počet fyzických klientov mobilných operátorov.