![]() |
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
![]() |
||||||
Pondelok 3.3.2025
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
![]() |
||||||
Meniny má Bohumil, Bohumila
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
![]() |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
19. júna 2017
Pekárne našli odpoveď na konkurenciu obchodných reťazcov
Obchodné reťazce s dopekaním pečiva vzali pekárom časť trhu. A tak si pekári musia zabezpečovať predaj sami, charakterizoval vývojový trend predseda Zväzu ...
Zdieľať

Na vlastný predaj sa spolieha pelhřimovská pekáreň Adélka. Má 23 predajní a cez ne sa k spotrebiteľom dostáva viac ako tretina produkcie. Aby boli výrobky čerstvé, dodávajú ich do obchodov trikrát denne. Dovoz pečiva obmedzila pekáreň do vzdialenosti 50 km.
Podľa kvalifikovaného odhadu Zväzu pekárov a cukrárov v krajine sa pekárenské výrobky predávajú v 2500 špecializovaných predajniach. Ich podiel na odbyte produkcie dosahuje 15 %.
Potvrdzuje sa trend, že si ľudia radi priplatia za kvalitné produkty. Dřízal uviedol, že ľudia si chcú chlieb vychutnať.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR