|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Štvrtok 21.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Elvíra
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
19. novembra 2010
Pekár už prelepil všetky sporné billboardy
Kandidát na starostu Ružinova Dušan Pekár už prelepil všetky sporné billboardy, ktoré súčasný starosta Slavomír Drozd postúpil na prešetrenie Ústrednej ...
Zdieľať
Dušan Pekár Foto: SITA/Michal BurzaBRATISLAVA 19. novembra (WEBNOVINY) - Kandidát na starostu Ružinova Dušan Pekár už prelepil všetky sporné billboardy, ktoré súčasný starosta Slavomír Drozd postúpil na prešetrenie Ústrednej volebnej komisii a Okresnej prokuratúre v Bratislave. Pre agentúru SITA to uviedla Monika Kuhajdová. Pekár podľa Drozda údajne použil jeho podobizeň vo svojej predvolebnej kampani bez jeho súhlasu za účelom diskreditácie jeho osoby a poškodenia dobrého mena. „Drozd bol posledné štyri roky neviditeľným starostom, ktorý sa staral viac o záujmy developerov ako o záujmy Ružinovčanov. A práve Retro je ukážkovým príkladom takejto neriadenej výstavby v Ružinove. Ja nechcem takúto výstavbu a prekáža mi, preto na ňu upozorňujem aj takýmto spôsobom, čo sa pánovi starostovi nepáči,“ komentoval Pekár iniciatívu Drozda.
Pekár svoje porovnávacie billboardy s Drozdom nestiahol ako to požadoval Drozd, ale poslal mu otvorený list, v ktorom mu dal na výber štyri alternatívy na prelepenie billboardov. Pekárov štáb odpoveď od Drozda nedostal a tak nové vizuály umiestnil na facebook, kde mali ľudia možnosť vyjadriť svoj názor k jednotlivým návrhom. Tí na facebooku vybrali dva vizuály billboardov.
Dušan Pekár na svoju kampaň využíva 69 billboardových plôch.
Pekár svoje porovnávacie billboardy s Drozdom nestiahol ako to požadoval Drozd, ale poslal mu otvorený list, v ktorom mu dal na výber štyri alternatívy na prelepenie billboardov. Pekárov štáb odpoveď od Drozda nedostal a tak nové vizuály umiestnil na facebook, kde mali ľudia možnosť vyjadriť svoj názor k jednotlivým návrhom. Tí na facebooku vybrali dva vizuály billboardov.
Dušan Pekár na svoju kampaň využíva 69 billboardových plôch.