|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Nedeľa 22.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Adela
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
PayPal rozširuje program ochrany kupujúcich
Počnúc prvým júlom 2015 program ochrany kupujúcich spoločnosti PayPal pokrýva tak fyzický tovar, ako i nehmotné položky a služby, teda tovar, ktorý nevyžaduje fyzickú prepravu od predávajúceho k ...
Zdieľať
BRATISLAVA 6. júla (WBN/PR) - Počnúc prvým júlom 2015 program ochrany kupujúcich spoločnosti PayPal pokrýva tak fyzický tovar, ako i nehmotné položky a služby, teda tovar, ktorý nevyžaduje fyzickú prepravu od predávajúceho k zákazníkovi. Patria tam napríklad elektronické knihy, digitálna hudba, počítačové hry, cestovné lístky či softvér na stiahnutie.
PayPal vráti kupujúcim peniaze, ak dostanú službu či digitálny produkt, ktorý sa významne líši od popisu predajcu, prípadne ten zaplatenú službu či digitálny produkt vôbec nedodá. Táto novinka stavia na rozšírení programu ochrany kupujúcich, ktoré bolo predstavené na konci minulého roka. Do programu bol vtedy zahrnutý aj tovar vyrobený na mieru (ak bol objednaný a zaplatený, no predajca ho nedoručil), pričom lehota na vznesenie nároku sa predĺžila zo 45 na 180 dní. Táto nová ochrana dáva kupujúcim vyššiu mieru istoty pri nákupe digitálnych produktov a služieb cez PayPal.
Tieto zmeny sú reakciou na názory našich zákazníkov, ktorí žiadali rozšírenie ochrany kupujúcich aj na služby a položky ako sú cestovné lístky či digitálny tovar. Zdôrazňujú dobrú povesť spoločnosti PayPal ako rýchlejšieho a bezpečnejšieho riešenia pre platby online, prostredníctvom smartfónu i priamo v obchode. Rozšírenie programu nadväzuje na úspešný pilotný projekt spustený v júni 2014 vo Veľkej Británii, počas ktorého zákazníci veľmi pozitívne reagovali na túto rozšírenú ochranu.
"Sme svedkami stále väčšej digitalizácie služieb a očakávame, že digitálny tovar bude hnacou silou online obchodovania. S veľkou radosťou rozširujeme náš program ochrany kupujúcich, ktorý teraz zahŕňa nehmotné produkty a eliminuje všeobecne známe obavy digitálnych zákazníkov," hovorí Damien Perillat, generálny riaditeľ spoločnosti PayPal pre strednú a východnú Európu. "Veríme, že z tejto rozšírenej ochrany budú ťažiť aj obchodníci, pretože ich potenciálnym zákazníkom poskytuje vyššiu dôveru v nakupovanie digitálneho tovaru a služieb."
Po 1. júli tak jediný tovar, na ktorý sa rozšírená ochrana nebude vzťahovať, tvoria nehnuteľnosti, firmy, vozidlá, produkty vyrobené na mieru (resp. nároky založené na odlišnosti tovaru od jeho popisu), priemyslové stroje, položky porovnateľné s peňažnou hotovosťou a položky vylúčené zásadami prijateľného používania služby PayPal.
O spoločnosti PayPal
Spoločnosť PayPal stavia ľudí na prvé miesto vo všetkom, čo robí. Od svojho vzniku v roku 1998 sa neustále snaží byť v čele revolučných digitálnych platobných riešení. V súčasnosti pre svojich zákazníkov zaisťuje spracovanie takmer 12,5 milióna transakcií denne. PayPal ponúka ľuďom jednoduchší prístup k ich peniazom a umožňuje im posielať platby bez nutnosti zdieľať finančné informácie. Pri platbe môžu využiť zostatok na svojom PayPal účte, ale i svoj bankový účet, PayPal kredit či platobnú kartu. So 165 miliónmi aktívnych digitálnych peňaženiek tvorí PayPal otvorený a bezpečný platobný ekosystém, vďaka ktorému môžu ľudia aj firmy medzi sebou bezpečne realizovať platobné transakcie online, v obchodoch i na mobilných zariadeniach. PayPal je skutočne globálna platobná platforma dostupná ľuďom na 203 trhoch. Umožňuje zákazníkom zasielať a prijímať platby vo viac než 100 menách, vyberať hotovosť v 57 menách a na účtoch PayPal ukladať peniaze v 26 menách. PayPal je súčasťou skupiny eBay Inc. (Nasdaq: EBAY). V septembri 2014 spoločnosť eBay Inc. oznámila plánované rozdelenie divízií eBay a PayPal do samostatných verejne obchodovateľných spoločností, ku ktorému dôjde v 3. štvrťroku 2015. Ďalšie informácie o spoločnosti PayPal nájdete na webe www.paypal.com a www.paypal-media.com. Ďalšie informácie o plánovanom rozdelení divízií PayPal a eBay nájdete na webe na adrese update.ebayinc.com.
PayPal vráti kupujúcim peniaze, ak dostanú službu či digitálny produkt, ktorý sa významne líši od popisu predajcu, prípadne ten zaplatenú službu či digitálny produkt vôbec nedodá. Táto novinka stavia na rozšírení programu ochrany kupujúcich, ktoré bolo predstavené na konci minulého roka. Do programu bol vtedy zahrnutý aj tovar vyrobený na mieru (ak bol objednaný a zaplatený, no predajca ho nedoručil), pričom lehota na vznesenie nároku sa predĺžila zo 45 na 180 dní. Táto nová ochrana dáva kupujúcim vyššiu mieru istoty pri nákupe digitálnych produktov a služieb cez PayPal.
Tieto zmeny sú reakciou na názory našich zákazníkov, ktorí žiadali rozšírenie ochrany kupujúcich aj na služby a položky ako sú cestovné lístky či digitálny tovar. Zdôrazňujú dobrú povesť spoločnosti PayPal ako rýchlejšieho a bezpečnejšieho riešenia pre platby online, prostredníctvom smartfónu i priamo v obchode. Rozšírenie programu nadväzuje na úspešný pilotný projekt spustený v júni 2014 vo Veľkej Británii, počas ktorého zákazníci veľmi pozitívne reagovali na túto rozšírenú ochranu.
"Sme svedkami stále väčšej digitalizácie služieb a očakávame, že digitálny tovar bude hnacou silou online obchodovania. S veľkou radosťou rozširujeme náš program ochrany kupujúcich, ktorý teraz zahŕňa nehmotné produkty a eliminuje všeobecne známe obavy digitálnych zákazníkov," hovorí Damien Perillat, generálny riaditeľ spoločnosti PayPal pre strednú a východnú Európu. "Veríme, že z tejto rozšírenej ochrany budú ťažiť aj obchodníci, pretože ich potenciálnym zákazníkom poskytuje vyššiu dôveru v nakupovanie digitálneho tovaru a služieb."
Po 1. júli tak jediný tovar, na ktorý sa rozšírená ochrana nebude vzťahovať, tvoria nehnuteľnosti, firmy, vozidlá, produkty vyrobené na mieru (resp. nároky založené na odlišnosti tovaru od jeho popisu), priemyslové stroje, položky porovnateľné s peňažnou hotovosťou a položky vylúčené zásadami prijateľného používania služby PayPal.
O spoločnosti PayPal
Spoločnosť PayPal stavia ľudí na prvé miesto vo všetkom, čo robí. Od svojho vzniku v roku 1998 sa neustále snaží byť v čele revolučných digitálnych platobných riešení. V súčasnosti pre svojich zákazníkov zaisťuje spracovanie takmer 12,5 milióna transakcií denne. PayPal ponúka ľuďom jednoduchší prístup k ich peniazom a umožňuje im posielať platby bez nutnosti zdieľať finančné informácie. Pri platbe môžu využiť zostatok na svojom PayPal účte, ale i svoj bankový účet, PayPal kredit či platobnú kartu. So 165 miliónmi aktívnych digitálnych peňaženiek tvorí PayPal otvorený a bezpečný platobný ekosystém, vďaka ktorému môžu ľudia aj firmy medzi sebou bezpečne realizovať platobné transakcie online, v obchodoch i na mobilných zariadeniach. PayPal je skutočne globálna platobná platforma dostupná ľuďom na 203 trhoch. Umožňuje zákazníkom zasielať a prijímať platby vo viac než 100 menách, vyberať hotovosť v 57 menách a na účtoch PayPal ukladať peniaze v 26 menách. PayPal je súčasťou skupiny eBay Inc. (Nasdaq: EBAY). V septembri 2014 spoločnosť eBay Inc. oznámila plánované rozdelenie divízií eBay a PayPal do samostatných verejne obchodovateľných spoločností, ku ktorému dôjde v 3. štvrťroku 2015. Ďalšie informácie o spoločnosti PayPal nájdete na webe www.paypal.com a www.paypal-media.com. Ďalšie informácie o plánovanom rozdelení divízií PayPal a eBay nájdete na webe na adrese update.ebayinc.com.