|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Piatok 22.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Cecília
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
06. marca 2012
Päťdverová ŠKODA Citigo debutovala na ženevskom autosalóne
ŠKODA vo výstavnej premiére predstavila päťdverovú verziu subkompaktného vozidla Citigo. Novinka bola odhalená počas večera koncernu Volkswagen usporiadaného v rámci ženevského autosalónu. Najnovšia ...
Zdieľať
BRATISLAVA 6. marca (WBN/PR) - ŠKODA vo výstavnej premiére predstavila päťdverovú verziu subkompaktného vozidla Citigo. Novinka bola odhalená počas večera koncernu Volkswagen usporiadaného v rámci ženevského autosalónu. Najnovšia ŠKODA bude k dispozícii na európskych trhoch od mája 2012 v trojdverovej a päťdverovej verzii. Model Citigo otvára značke ŠKODA dvere do dynamicky rastúceho segmentu subkompaktných vozidiel, čím získava zásadnú rolu v rastovej stratégii firmy.
„Modelová ofenzíva značky ŠKODA pokračuje aj v roku 2012,“ vyhlásil predseda predstavenstva spoločnosti ŠKODA Winfried Vahland pri príležitosti predstavenia vozidla Citigo na ženevskom autosalóne. „Citigo bude posilňovať našu priaznivú pozíciu v Európe a získa našej značke nových zákazníkov. Naše nové mestské vozidlo skutočne je „Simply Clever": dômyselné, priestranné, svižné a vybavené najmodernejšími technológiami. Vďaka tomu je naša ponuka v rámci dynamicky sa rozvíjajúceho segmentu mladistvá a svieža,“ pokračoval Vahland. V Českej republike vstúpil trojdverový variant úspešne na trh koncom roku 2011. Krátko na to bol model Citigo ocenený ako najlepšie mestské vozidlo v ankete „Auto Roka 2012“.
V nasledujúcich rokoch plánuje ŠKODA dosiahnuť na medzinárodných trhoch ďalší významný rast práve vďaka novým modelom, medzi ktoré patrí aj Citigo. Cieľom je navýšiť do roku roku 2018 celosvetový predaj aspoň na 1,5 milióna vozidiel. „Nachádzame sa na stabilnej ceste k rastu, čo je potvrdené opätovným zvýšením dodávok v prvých dvoch mesiacoch roku 2012,“ uviedol Vahland. V januári a februári 2012 stúpol celosvetový predaj značky medziročne o 11,6 % na 147 505 vozidiel, čo podľa Vahlanda predstavuje nielen „skvelý začiatok roka“, ale tiež nadväznosť na veľmi úspešný rok 2011. V ňom ŠKODA celkovým predajom 879 200 vozov dosiahla ďalší rekord vo svojej 117-ročnej histórii.
Model Citigo patrí medzi najkompaktnejšie a aj napriek tomu najpriestrannejšie vozidlá svojej triedy. Obzvlášť vydarený je jeho prepracovaný, originálny a atraktívny vzhľad, ktorý vozidlu prepožičiava výrazný charakter. Je to prvý model ŠKODA s novým logom značky; zaujme tiež čistými proporciami, líniami a plochami. V súlade so sloganom „Simply Clever“ ponúka Citigo dômyselné prvky ako napríklad držiak fotografií a dokumentov, háčik na tašky integrovaný do otváracieho mechanizmu priehradky spolujazdca alebo sadu sietí do batožinového priestoru.
ŠKODA Citigo dbá tiež na bezpečnosť pasažierov. Spoločne s vozidlami VW Up! A SEAT Mii získal jej premyslený koncept bezpečnostných prvkov maximálny počet hviezdičiek v nárazovom teste Euro NCAP.
Nový trojvalcový benzínový motor 1,0 MPI v dvoch výkonových variantoch (44 kW/60 k a 55 kW/75 k) prepožičiava vozidlu jazdnú agilitu pri zachovaní hospodárnosti. Najúspornejším variantom je Green tec so spotrebou iba 4,1 l/100 km emisiami len 96 g/km.
„Modelová ofenzíva značky ŠKODA pokračuje aj v roku 2012,“ vyhlásil predseda predstavenstva spoločnosti ŠKODA Winfried Vahland pri príležitosti predstavenia vozidla Citigo na ženevskom autosalóne. „Citigo bude posilňovať našu priaznivú pozíciu v Európe a získa našej značke nových zákazníkov. Naše nové mestské vozidlo skutočne je „Simply Clever": dômyselné, priestranné, svižné a vybavené najmodernejšími technológiami. Vďaka tomu je naša ponuka v rámci dynamicky sa rozvíjajúceho segmentu mladistvá a svieža,“ pokračoval Vahland. V Českej republike vstúpil trojdverový variant úspešne na trh koncom roku 2011. Krátko na to bol model Citigo ocenený ako najlepšie mestské vozidlo v ankete „Auto Roka 2012“.
V nasledujúcich rokoch plánuje ŠKODA dosiahnuť na medzinárodných trhoch ďalší významný rast práve vďaka novým modelom, medzi ktoré patrí aj Citigo. Cieľom je navýšiť do roku roku 2018 celosvetový predaj aspoň na 1,5 milióna vozidiel. „Nachádzame sa na stabilnej ceste k rastu, čo je potvrdené opätovným zvýšením dodávok v prvých dvoch mesiacoch roku 2012,“ uviedol Vahland. V januári a februári 2012 stúpol celosvetový predaj značky medziročne o 11,6 % na 147 505 vozidiel, čo podľa Vahlanda predstavuje nielen „skvelý začiatok roka“, ale tiež nadväznosť na veľmi úspešný rok 2011. V ňom ŠKODA celkovým predajom 879 200 vozov dosiahla ďalší rekord vo svojej 117-ročnej histórii.
Model Citigo patrí medzi najkompaktnejšie a aj napriek tomu najpriestrannejšie vozidlá svojej triedy. Obzvlášť vydarený je jeho prepracovaný, originálny a atraktívny vzhľad, ktorý vozidlu prepožičiava výrazný charakter. Je to prvý model ŠKODA s novým logom značky; zaujme tiež čistými proporciami, líniami a plochami. V súlade so sloganom „Simply Clever“ ponúka Citigo dômyselné prvky ako napríklad držiak fotografií a dokumentov, háčik na tašky integrovaný do otváracieho mechanizmu priehradky spolujazdca alebo sadu sietí do batožinového priestoru.
ŠKODA Citigo dbá tiež na bezpečnosť pasažierov. Spoločne s vozidlami VW Up! A SEAT Mii získal jej premyslený koncept bezpečnostných prvkov maximálny počet hviezdičiek v nárazovom teste Euro NCAP.
Nový trojvalcový benzínový motor 1,0 MPI v dvoch výkonových variantoch (44 kW/60 k a 55 kW/75 k) prepožičiava vozidlu jazdnú agilitu pri zachovaní hospodárnosti. Najúspornejším variantom je Green tec so spotrebou iba 4,1 l/100 km emisiami len 96 g/km.