|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Piatok 15.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Leopold
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
27. apríla 2006
Pápež robí nechtiac reklamu športovým topánkam
Talianski experti na pomery vo Vatikáne sa domnievajú, že odhalili novú črtu pápeža Benedikta XVI. Najvyšší predstaviteľ katolíckej cirkvi má rád módne oblečenie a doplnky, ako napríklad jemné topánky značky Prada alebo bežecké tretry značky Geox.
Zdieľať
Lovci senzácií zaregistrovali aj to, že pápež sa na verejnosti objavil so slnečnými okuliarmi značky Serengeti-Bushnell, ale aj so športovou čiapkou s nápisom Adidas.
Generálneho riaditeľa firmy Geox Morettiho Plegata podobné správy vždy potešia. Jeho firma totiž skutočne darovala pápežovi pred niekoľkými mesiacmi pár hnedých športových topánok, Geox však nezabudol ani na Jána Pavla II., ktorému venoval takisto pár pohodlných tretier.
Americký denník The Wall Street Journal sa v tejto súvislosti zamyslel na tým, aký reklamný efekt môžu mať darčeky, venované pápežovi. Dospel pritom k záveru, že ťažko hovoriť o cielenej propagácii tovaru, známej napríklad z televíznych šotov, avšak skutočnosť, že pápežove kroky sledujú milióny ľudí na celom svete, môže byť pre výrobcov napríklad obuvi hotovým požehnaním.
Tí, ktorí s Josephom Ratzingerom prichádzajú do kontaktu osobne, však tvrdia, že konzervatívnemu pápežovi je akýkoľvek zhon po módnych doplnkoch absolútne cudzí. Jeho odev je ušitý podľa vopred stanovených inštrukcií a jeho strih sa už dlhé roky nemení. Je však prirodzené, že pokiaľ pápež dostane niektoré veci ako dar, tak ich aj nosí. Ide napokon aj o prejav vďaky darcovi.
Americký denník The Wall Street Journal sa v tejto súvislosti zamyslel na tým, aký reklamný efekt môžu mať darčeky, venované pápežovi. Dospel pritom k záveru, že ťažko hovoriť o cielenej propagácii tovaru, známej napríklad z televíznych šotov, avšak skutočnosť, že pápežove kroky sledujú milióny ľudí na celom svete, môže byť pre výrobcov napríklad obuvi hotovým požehnaním.
Tí, ktorí s Josephom Ratzingerom prichádzajú do kontaktu osobne, však tvrdia, že konzervatívnemu pápežovi je akýkoľvek zhon po módnych doplnkoch absolútne cudzí. Jeho odev je ušitý podľa vopred stanovených inštrukcií a jeho strih sa už dlhé roky nemení. Je však prirodzené, že pokiaľ pápež dostane niektoré veci ako dar, tak ich aj nosí. Ide napokon aj o prejav vďaky darcovi.
(TASR)
Pápež robí nechtiac reklamu športovým topánkam - diskusné fórum čitateľov