|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Štvrtok 19.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Judita
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
25. marca 2010
Pampers a UNICEF vyrážajú do boja proti tetanu s mnohými novinkami
Druhé pokračovanie charitatívneho projektu „1 balenie = 1 život zachraňujúca vakcína“ sa začína v Bratislave na začiatku apríla.
Zdieľať
Spolu s Marošom Kramárom a profesorom Krčmérym sa tento rok úlohy ambasádorky zhostí aj herečka Monika Hilmerová. Obaja herci spoločne naspievali pieseň od držiteľky Grammy Angélique Kidjo, ktorá sa stala hymnou celej kampane. Kampaň si kladie za cieľ eliminovať novorodenecký tetanus do konca roka 2012.
Na začiatku apríla sa začne už druhý ročník úspešného charitatívneho projektu „1 balenie = 1 život zachraňujúca vakcína“ značky Pampers a organizácie UNICEF. Vďaka projektu, ktorý bojuje proti smrteľnej chorobe novorodeneckého tetanu, sa už podarilo získať na celom svete viac než 150 miliónov a na Slovensku takmer 500-tisíc vakcín. Druhý ročník so sebou prináša niekoľko noviniek vrátane novej ambasádorky projektu a jedinečnej hudobnej spolupráce slovenských a zahraničných hviezd.
Tetanus rodičiek a novorodencov je smrteľná choroba postihujúca matky a ich deti. Len v tomto roku sa svojich prvých narodenín nedožije 128-tisíc dojčiat, vírus však usmrtí aj 30-tisíc mamičiek. Tetanu pritom vieme už viac než 70 rokov predchádzať prostredníctvom očkovania. Minulý ročník projektu bol veľmi úspešný a v počte získaných vakcín úplne prekonal očakávania. Do tejto chvíle darovala značka Pampers organizácii UNICEF viac než 150 miliónov vakcín proti tetanu. Tohtoročným cieľom je pokúsiť sa získať ďalších 100 miliónov vakcín a prispieť tak k dlhodobému cieľu, ktorým je eliminácia novorodeneckého tetanu na celom svete do konca roka 2012.
Úlohy ambasádorky projektu sa tento raz zhostila obľúbená herečka Monika Hilmerová, ktorá sa nedávno stala šťastnou matkou dcérky Zary. „Veľmi sa na projekt 1 balenie = 1 život zachraňujúca vakcína teším, beriem to ako poctu, ale predovšetkým šancu urobiť niečo užitočné pre deti, ktoré žijú v nepredstaviteľných podmienkach,“ uviedla Hilmerová. Svoju účasť v projekte si zopakuje Maroš Kramár, jeden z najviac obsadzovaných hercov na Slovensku aj v Českej republike. „Sám mám tri deti, a nemôžem byť teda nevšímavý voči životom detí, ktoré nemali také šťastie. Projekt má zmysel a ja som sa o tom na vlastné oči presvedčil na svojej ceste do Mauritánie. Teším sa, samozrejme, aj na spoluprácu s Monikou,“ uviedol Kramár. Odborným ambasádorom projektu bude aj tento rok medzinárodne uznávaný profesor Vladimír Krčméry, kandidát na Nobelovu cenu. Profesor nám odkázal: „Projekt podporím aj tento rok, pretože zachraňuje tisíce detí pred istou smrťou.“
Kampaň v tomto roku podporí aj jedinečná pieseň, zložená držiteľkou prestížneho ocenenia Grammy Angélique Kidjo. Speváčka z afrického Beninu umožnila prespievanie svojho diela slovenskými ambasádormi projektu Marošom Kramárom a Monikou Hilmerovou. Nahrávka vznikala v štúdiu producenta Tona Popoviča, o slovenský text sa postarala herečka a hudobníčka Dorota Nvotová. Tohtoročná hymna projektu bude sprevádzať celú kampaň v Slovenskej republike. Vypočujte si ju tu!
Spoločná kampaň Pampers a UNICEF-u uzrela svetlo sveta v Spojenom kráľovstve v roku 2006 a postupne sa v roku 2007 rozšírila do ďalších krajín západnej Európy, aby tak do dnešného dňa pomohla fondu UNICEF získať viac ako 150 miliónov vakcín. V roku 2008 sa táto kampaň rozširuje po celom svete a zapája sa do nej aj Slovensko, Česká republika, Maďarsko a ďalšie krajiny strednej a východnej Európy. Kampaň 2010 je súčasťou celosvetovej a viacročnej pomoci pre UNICEF v objeme niekoľko miliónov dolárov, ktorú podporujú mamičky a oteckovia kúpou výrobkov Pampers*.
*Špeciálne označené výrobky Pampers
Výrobky, ktoré sú súčasťou kampane, je možné rozoznať na základe osobitne navrhnutej nálepky s logom UNICEF, ktorá sa bude nachádzať na určených výrobkoch Pampers.