|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Piatok 15.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Leopold
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
17. januára 2012
Padajúci forint spôsobil rekordné tržby
Januárová nákupná mánia v Maďarsku spôsobená pádom fórintu priniesla pobočke najširšieho slovenského eshopu, InterStore.hu, rekordné tržby. V porovnaní s predvianočným obdobím rástli ...
Zdieľať
BRATISLAVA 17. januára (WBN/PR) - Januárová nákupná mánia v Maďarsku spôsobená pádom fórintu priniesla pobočke najširšieho slovenského eshopu, InterStore.hu, rekordné tržby. V porovnaní s predvianočným obdobím rástli štvornásobne.
Náhly pokles hodnoty maďarskej meny vyvolal paniku v radoch obyvateľstva. Maďari sa húfne zbavujú forintov. Okrem zamieňania za cudzie meny v bankách a zmenárňach začali tiež vo väčšej miere nakupovať. Dokonca viac ako pred Vianocami. V pobočke InterStore Group, maďarskom eshope InterStore.hu, vzrástli od začiatku januára tržby až štvornásobne v porovnaní s obdobím pred 24. decembrom.
„Maďarskí zákazníci nakupujú predovšetkým drahší tovar. Najviac sú žiadané notebooky a počítačová technika. Záujem však je aj o bielu techniku, LED televízory, či domáce spotrebiče. Okrem celkových tržieb sa výrazne zvýšila aj priemerná hodnota objednávky, čo tiež potvrdzuje domnienku o strachu Maďarov o znehodnotenie úspor,“ hovorí Tomáš Prutzer, obchodný riaditeľ InterStore Group, prevádzkovateľa InterStore.hu.
O InterStore Group
InterStore Group zahŕňa skupinu internetový obchodov na Slovensku (InterStore.sk), v Maďarsku (InterStore.hu) a v ČR (Inter-Store.cz). Tieto eshopy okrem širokého portfólia produktov v až sedemnástich kategóriách (IT produkty, elektronika, auto-moto, oblečenie, knihy, domáce potreby, ale aj zájazdy, letenky, či potrava pre domáce zvieratá) ponúka nízke ceny, pohodlie bezpečného nákupu priamo z domu/práce, kvalitný zákaznícky servis (hotline, online poradenstvo), jednoduché platby, nákup na splátky a rýchlu dodávku tovaru. Samozrejmosťou je štandardná dvojročná záruka na tovar a možnosť vrátiť nepoškodený a nepoužívaný tovar bez udania dôvodu do 7 dní.
InterStore Group odštartoval na Slovensku v roku 2006 s InterStore.sk, medziročne zaznamenáva viac ako 100-percentné nárasty ročných tržieb až na súčasných 17 miliónov eur.
Náhly pokles hodnoty maďarskej meny vyvolal paniku v radoch obyvateľstva. Maďari sa húfne zbavujú forintov. Okrem zamieňania za cudzie meny v bankách a zmenárňach začali tiež vo väčšej miere nakupovať. Dokonca viac ako pred Vianocami. V pobočke InterStore Group, maďarskom eshope InterStore.hu, vzrástli od začiatku januára tržby až štvornásobne v porovnaní s obdobím pred 24. decembrom.
„Maďarskí zákazníci nakupujú predovšetkým drahší tovar. Najviac sú žiadané notebooky a počítačová technika. Záujem však je aj o bielu techniku, LED televízory, či domáce spotrebiče. Okrem celkových tržieb sa výrazne zvýšila aj priemerná hodnota objednávky, čo tiež potvrdzuje domnienku o strachu Maďarov o znehodnotenie úspor,“ hovorí Tomáš Prutzer, obchodný riaditeľ InterStore Group, prevádzkovateľa InterStore.hu.
O InterStore Group
InterStore Group zahŕňa skupinu internetový obchodov na Slovensku (InterStore.sk), v Maďarsku (InterStore.hu) a v ČR (Inter-Store.cz). Tieto eshopy okrem širokého portfólia produktov v až sedemnástich kategóriách (IT produkty, elektronika, auto-moto, oblečenie, knihy, domáce potreby, ale aj zájazdy, letenky, či potrava pre domáce zvieratá) ponúka nízke ceny, pohodlie bezpečného nákupu priamo z domu/práce, kvalitný zákaznícky servis (hotline, online poradenstvo), jednoduché platby, nákup na splátky a rýchlu dodávku tovaru. Samozrejmosťou je štandardná dvojročná záruka na tovar a možnosť vrátiť nepoškodený a nepoužívaný tovar bez udania dôvodu do 7 dní.
InterStore Group odštartoval na Slovensku v roku 2006 s InterStore.sk, medziročne zaznamenáva viac ako 100-percentné nárasty ročných tržieb až na súčasných 17 miliónov eur.