Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Ekonomika

22. mája 2008

OTP Banka po zmene korporátnej identity mení aj svoj subbrand READY



OTP Banka Slovensko, a.s. inovuje svoje otpREADY- konto mladých, určené pre deti a mladých ľudí od 8 do 26 rokov v rámci atraktívnej 8 mesačnej promotion. Zmena sa týka aj názvu (z pôvodného „READY“ ...



Zdieľať
BRATISLAVA 22. mája (WN/PR) - OTP Banka Slovensko, a.s. inovuje svoje otpREADY- konto mladých, určené pre deti a mladých ľudí od 8 do 26 rokov v rámci atraktívnej 8 mesačnej promotion. Zmena sa týka aj názvu (z pôvodného „READY“ na „otpREADY“), loga a tiež budúceho zamerania značky. V spojení s najnavštevovanejším internetovým portálom na Slovensku Azet.sk, spoločnosťou MasterCard Europe sprl, správcom komplexného portfólia známych a široko akceptovaných značiek platobných kariet a sieťou športových predajní Športpro spúšťa od 22. mája jedinečný pilotný projekt pre nových klientov konta mladých, s množstvom prekvapení, bonusov a zliav. Cieľom projektu je uviesť interaktívnu, modernú a hravú značku do života a dokázať, že nové otpREADY predstavuje výnimočný a atraktívny produkt pre mladých. Získanie dlhodobých silných partnerov pre cobrandingové projekty je zárukou vysokej bonity neštandardného spoločného projektu. V rámci tejto akcie užívatelia získavajú: 10 dňovú Azet.sk kartu na bezplatné využívanie služieb Azet Plus na portáli Azet.sk pri platbe prostredníctvom OTPpay až dvojnásobná doba aktivácie balíka Plus platobnú kartu Cirrus/Maestro bezplatne bonusovú kartu na zľavu 10% pri nákupe v sieti predajní Športpro bezplatné zriadenie a vedenie účtu odmenu 100 alebo 200 Sk za dobré vysvedčenie kopec zábavy, súťaží a výhier doplnkové služby, výhody a bonusy Štefan Pogány Riaditeľ odboru marketingu a vonkajších vzťahov OTP Banka Slovensko, a.s.

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Lieky sú nebezpečný odpad, nepatria do koša
<< predchádzajúci článok
PPP víta schválenie NKIVS Vládou SR