|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Nedeľa 22.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Adela
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
21. mája 2007
Otec marketingu Philip Kotler príde do Bratislavy
Lídrom i nadšencom marketingu na Slovensku sa Prof. Philip Kotler predstaví, po takmer piatich rokoch, opäť osobne. O najnovších poznatkoch a nových trendoch s ním budú môcť diskutovať účastníci ...
Zdieľať
BRATISLAVA 21. mája (WN/PR) - Lídrom i nadšencom marketingu na Slovensku sa Prof. Philip Kotler predstaví, po takmer piatich rokoch, opäť osobne. O najnovších poznatkoch a nových trendoch s ním budú môcť diskutovať účastníci seminára pod príznačným názvom „Marketing Moves“ a podtitulom Marketing – hybná sila novej ekonomiky, dňa 23. mája 2007, v Radisson SAS Carlton hoteli v Bratislave.
Inšpiráciou pri príprave obsahu a zamerania seminára bola originálna kniha „Marketing Moves“ – A New Approach to Profits, Growth, and Renewal (autor: Philip Kotler, spoluautori: Dipak C. Jain, Suvit Maesincee, vydavateľstvo: Harvard Business School Press, USA, 2002), ktorá sa prioritne venuje otázkam globalizácie, high-tech marketingu, digitálnej ekonomike, novým príležitostiam, efektivite marketingových aktivít a ďalším, na Slovensku veľmi aktuálnym a trendovým oblastiam.
Uvedená kniha bola osobným darom pána Kotlera organizátorke a riaditeľke spoločnosti TOP Events, s.r.o. Ing. Lenke Kmeťovej pri jeho prvej návšteve Slovenska v októbri 2002. Vďaka jej nadčasovosti sa podarilo zostaviť zaujímavý a trendový obsah seminára. Okrem toho, spoločnosť TOP Events, s.r.o. v spolupráci s vydavateľstvom Management Press z Prahy vydali uvedenú publikáciu pod názvom „Marketing v pohybu“ práve pri príležitosti konania seminára ako bonus pre účastníkov, ale i verejnosť.
Takmer 170 účastníkov seminára - topmanažéri, marketingoví, reklamní, PR špecialisti, ale i obchodní manažéri z Českej republiky, Rakúska, Maďarska, Švajčiarska, bude mať jedinečnú príležitosť získať informácie o nových trendoch v medzinárodnom marketingu a manažmente, ale najmä diskutovať s Prof. Philipom Kotlerom o aktuálnych otázkach, či problematických oblastiach globálneho i lokálneho významu.
Tematicky bohatý obsah seminára, ale i samotné usporiadanie kongresovej sály poskytne množstvo príležitostí pre účastníkov zapojiť sa do interaktívnej diskusie, overiť si svoje poznatky, vzájomne sa inšpirovať a motivovať. Po skončení náročného dňa čaká na účastníkov „zaslúžené“ uvoľnenie a raut spojený so slávnostným uvedením publikácie Marketing v pohybu do života, k čitateľom.
Príletom pána Prof. Kotlera na letisko M.R. Štefánika v Bratislave, dňa 22. mája, sa začne jeho dvojdňový pobyt na Slovensku, ktorý okrem nosnej aktivity poskytne špeciálne benefity partnerom seminára. Jeho lokálnu prepravu zabezpečí limuzína KIA OPIRUS, preto nebude problém, aby si veľký obdivovateľ a zberateľ výtvarných umeleckých diel, sôch a sklenených skulptúr pozrel niektorú zo slovenských galérií, či súkromných zbierok.
O Prof. Philipovi Kotlerovi
„Kotler? To je marketing.“ (Al Reis)
„Bezkonkurenčná príležitosť strávenia kvalitného času s vedúcim marketingovým mysliteľom sveta.“ (Leonard L. Berry)
Na svete je málo ľudí, ktorí sa do povedomia manažérskej odbornej verejnosti, ba i marketingových laikov zapísali takým spôsobom ako pán profesor Philip Kotler. Najväčšia svetová autorita v oblasti marketing manažmentu s mnohými prívlastkami, z ktorých asi najviac vystihujúci podstatu jeho úspechu sú nepochybne “marketingový guru” a “otec marketingu”.
Na jeho poznatkoch vyrástli a stále rastú celé generácie manažérov. Dodnes sú jeho knihy neodmysliteľnou súčasťou výučby na vysokých školách, najmä so zameraním na ekonomiku, marketing a manažment po celom svete. Tajomstvo jeho úspechu tkvie v jeho schopnostiach ako prepojiť teóriu s praxou, predvídať udalosti, určiť trendy, disponuje tiež neuveriteľným citom pre správne rozhodnutia a strategické myslenie.
V súčasnosti je profesorom na J.L.Kellogg Graduate School of Management, Northwestern University, štát Illinois. Magisterský titul získal na University of Chicago, titul Ph.D. na Massachusetts Institute of Technology, obidva v ekonomickom odbore. Dokončil postdoktorandskú prácu z matematiky na Harvard University a z behaviorálnej vedy na University of
Jeho výskum a publikačná činnosť sa zameriavajú najmä na rozvoj a využitie marketingových princípov v oblastiach trhových analýz, vývoja nových produktov, konkurencieschopných marketingových stratégií, dlhodobého plánovania a informačných systémov. Philip Kotler je autorom množstva odborných publikácií: Marketing Management - Analýza, plánovanie, implementácia a kontrola, najčastejšie používanej učebnice na vysokých školách ekonomického zamerania na svete; Princípy marketingu; Marketingové modely; Nová konkurencia; Vysoká viditeľnosť, Sociálny marketing; Marketingové miesta; Marketing pre ekumenické spoločnosti; Marketing pre stravovacie zariadenia a cestovný ruch; Marketing národov; Kotler o marketingu; Marketing vo verejnom sektore: Atlas zlepšenia výkonnosti a množstvo ďalších.
Je tiež autorom viac než stovky článkov, publikovaných v najvýznamnejších časopisoch, ako sú Harvard Business Review, Management Science, Behavioral Science, Journal of Marketing, Journal of Marketing Research, and Journal of Advertising Research. Niektoré z jeho článkov získali ocenenia za najlepšie články (1962-Graham and Dodd Award, 1964-McLaren Advertising Research Award, 1964-Media/Scope Merit Award, 1965-McKinsey Award, 1969, 1971, 1972-Alpha Kappa Psi Foundation Award) a pod.
Profesor Kotler sa stal v roku 1985 držiteľom ceny Distinguished Marketing Educator, ktorú po prvý krát v tom roku udeľovala American Marketing Association (AMA). Je nositeľom aj ďalších významných ocenení Prize for Marketing Excellence, ktorú udeľuje European Association of Marketing Consultants and Sales Trainers, v roku 1975 ho členovia AMA zvolili za vedúcu osobnosť marketingového myslenia, v roku 1978 získal cenu Paula Conversa, udeľovanú AMA za významný príspevok k rozvoju marketingu, v roku 1989 ocenenie Annual Charles Coolidge Parlin Marketing Research Award, v roku 1995 ho Sales and Marketing Executives International (SMEI) menovala marketérom roka, v roku 2002 získal ocenenie "Marketing Educator of the Year" od Akadémie marketingových vied.
Philip Kotler je predsedom College of Marketing na Institute of Management Sciences, riaditeľom American Marketing Association, riaditeľom MAC Group, členom Yankelovich Advisory Board a Copernicus Advisory Board, členom správnej rady Marketing Science Institute, členom Board of Governors na School of Art Institute of Chicago a členom Advisory Board of Peter F. Drucker Foundation.
Je tiež držiteľom čestných doktorátov rady prestížnych vysokých škôl v Európe (v Štokholme, Zürichu, Aténach, Krakowe, Paríži, Viedni, Budapešti) a Južnej Amerike. V roku 2002, keď prvý raz navštívil Slovensko, mu Univerzita Cyrila a Metoda v Trnave udelila titul Dr. H. C.
Philip Kotler je nesporne klasikom marketingu, navyše priekopníkom teórie a aplikácie prepojenia e-business s firemnými marketingovými modelmi a ich pridanou hodnotou pre zákazníkov. Pôsobí ako poradca pre marketingovú stratégiu a plánovanie, marketingovú organizáciu a medzinárodný marketing mnohých významných spoločností vrátane IBM, General Electric, AT&T, Honeywell, Bank of America, Merck, SAS Airlines, Michelin, Motorola, Ford a ďalších.
Precestoval celú Európu, Áziu a Južnú Ameriku, kde pôsobil ako poradca mnohých spoločností v oblasti aplikácie ekonomických a marketingových vedeckých princípov pre zvyšovanie konkurencieschopnosti. Bol poradcom vlád krajín pri tvorbe a alokácii nástrojov a zdrojov pre dosahovanie konkurencieschopnosti firiem na globálnych trhoch. Dodnes tiež vedie semináre a odborné stretnutia osobne, alebo prostredníctvom video konferencií na celom svete.
Partnermi seminára sú:
TOP PARTNERI – KIA MOTORS, Procter & Gamble, REKLAMNÍ PARTNERI – Oriflame, Samsung, Železiarne Podbrezová, PARTNERI – Hewlett-Packard, Slovenské cukrovary (Korunný cukor), GASTRO PARTNERI – Coca Cola, Segafredo a Villa Vino Rača.
Seminár mediálne podporili:
GENERÁLNI MEDIÁLNI PARTNERI – TA3, Hospodárske noviny, SITA, Aktuálne.sk, MEDIÁLNI PARTNERI – Bratislava Leaders Magazine, ETARGET, EUROREPORTplus.
EVENT PARTNER – Radisson SAS Carlton Hotel
Bližšie informácie:
TOP Events, s.r.o. / Jašíkova 2 / 821 03 Bratislava
Tel.: 02 4829 1663 / mobil: 0903 246 693 / e-mail: info@topevents.sk / www.topevents.sk
TOP Events