|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Pondelok 18.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Eugen
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
25. novembra 2014
Organizátori Tour de France hľadajú sponzora pre zelený dres
Organizátori cyklistickej Tour de France hľadajú sponzora pre zelený dres lídra bodovacej súťaže, ktorý v posledných troch rokoch patril Petrovi Saganovi. Francúzska stávková spoločnosť PMU sa ...
Zdieľať
PARÍŽ 25. novembra (WEBNOVINY) - Organizátori cyklistickej Tour de France hľadajú sponzora pre zelený dres lídra bodovacej súťaže, ktorý v posledných troch rokoch patril Petrovi Saganovi. Francúzska stávková spoločnosť PMU sa totiž rozhodla po 25 rokoch ukončiť sponzoring, o čom organizátorskú firmu ASO informovala pred tohtosezónnymi pretekmi. Pre obe strany to bola doteraz výhodná spolupráca. Dres pre najlepšieho v bodovacej súťaži je od roku 1953 zelený a farby spoločnosti PMU sú rovnaké.
Za odchodom firmy je otvorenie francúzskeho trhu pre online stávkovanie, čím sa zmenili aj jej priority. PMU sa zameriava na podporu Francúzskeho pohára, národnej futbalovej federácie a klubu Paríž St. Germain. "Tour trvá len tri týždne. Už v roku 2010 sme sa rozhodli staviť na futbal, pretože potrebujeme vyšší profit a zmodernizovať firmu," uviedol pre L´Équipe komunikačný riaditeľ PMU Benoit Comu.
Sponzorstvo zeleného dresu stojí 1,5 milióna eur, investícia sa podľa štúdií vráti desať- až dvanásťnásobne. Informuje o tom cyclingnews.com.
Za odchodom firmy je otvorenie francúzskeho trhu pre online stávkovanie, čím sa zmenili aj jej priority. PMU sa zameriava na podporu Francúzskeho pohára, národnej futbalovej federácie a klubu Paríž St. Germain. "Tour trvá len tri týždne. Už v roku 2010 sme sa rozhodli staviť na futbal, pretože potrebujeme vyšší profit a zmodernizovať firmu," uviedol pre L´Équipe komunikačný riaditeľ PMU Benoit Comu.
Sponzorstvo zeleného dresu stojí 1,5 milióna eur, investícia sa podľa štúdií vráti desať- až dvanásťnásobne. Informuje o tom cyclingnews.com.