|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Nedeľa 22.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Adela
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
24hod.sk Šport MS v hokeji 2009
01. mája 2009
Organizátori MS zatiaľ spokojní s priebehom šampionátu
Organizačný výbor 73. majstrovstiev sveta v ľadovom hokeji vo Švajčiarsku je po prvom týždni šampionátu spokojný s predajom vstupeniek na toto podujatie. Záujem prevýšil naše očakávania, informovali ...
Zdieľať
BERN 1. mája (WEBNOVINY) - Organizačný výbor 73. majstrovstiev sveta v ľadovom hokeji vo Švajčiarsku je po prvom týždni šampionátu spokojný s predajom vstupeniek na toto podujatie. Záujem prevýšil naše očakávania, informovali predstavitelia OV 2009 na štvrtkovej tlačovej konferencii v Berne. "Ide to veľmi dobre," uviedol generálny sekretár MS vo Švajčiarsku Gian Gilli a dodal: "Predali sme už viac ako 287-tisíc vstupeniek na prvý týždeň šampionátu. Počas základných skupín to predstavovalo 72 % lístkov na tieto zápasy. Počas vyraďovacích súbojov chceme dosiahnuť obsadenosť tribún 90 %."
Vstupenky na jednotlivé zápasy si môžu fanúšikovia rovnako ako pred MS zakúpiť na internete cez server ticketcorner.com. Ako Gilli ďalej prezradil, okrem záujmu priaznivcov teší komisiu aj atmosféra na tribúnach, o ktorú sa stará maskot podujatia kravička Cooly. Rovnako doplnil, že ani jeden z tímov sa zatiaľ nesťažoval na kvalitu ľadu, šatne, hotely, jedlo či dopravu. Vyzdvihol aj prístup divákov na zápasy cestujúcich verejnou dopravou, ktorú majú ako držitelia vstupeniek zadarmo. "Zatiaľ bolo využitých iba 22 % oficiálne vyhradených parkovacích plôch pre motorové vozidlá," dodal Gilli.
SITA
Vstupenky na jednotlivé zápasy si môžu fanúšikovia rovnako ako pred MS zakúpiť na internete cez server ticketcorner.com. Ako Gilli ďalej prezradil, okrem záujmu priaznivcov teší komisiu aj atmosféra na tribúnach, o ktorú sa stará maskot podujatia kravička Cooly. Rovnako doplnil, že ani jeden z tímov sa zatiaľ nesťažoval na kvalitu ľadu, šatne, hotely, jedlo či dopravu. Vyzdvihol aj prístup divákov na zápasy cestujúcich verejnou dopravou, ktorú majú ako držitelia vstupeniek zadarmo. "Zatiaľ bolo využitých iba 22 % oficiálne vyhradených parkovacích plôch pre motorové vozidlá," dodal Gilli.
SITA