|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Štvrtok 21.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Elvíra
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
18. júla 2016
Orbanová: Slováci poskytujú kvalitné služby pri prijateľných nákladoch
Slováci vedia poskytovať vysoko kvalitné služby pri prijateľných nákladoch. Tvrdí to spoločnosť Siemens, ktorá má na Slovensku už osem kompetenčných ...
Zdieľať
Ilustračné foto. Foto: TASR - Milan Kapusta
Bratislava 18. júla (TASR) – Slováci vedia poskytovať vysoko kvalitné služby pri prijateľných nákladoch. Tvrdí to spoločnosť Siemens, ktorá má na Slovensku už osem kompetenčných centier a počet jej zamestnancov stále stúpa. Zaoberá sa elektrifikáciou, automatizáciou a digitalizáciou v priemysle, energetike, zdravotníctve či doprave.Centralizácia služieb v nadnárodných podnikoch je podľa spoločnosti dnes už dobre zavedená a osvedčená organizačná štruktúra. „Firmy ju budú využívať čoraz častejšie, lebo tým zvyšujú svoju efektívnosť. Slovensko v tomto trende zohráva v Európe dôležitú úlohu a v budúcnosti by mohlo byť jeho postavenie ešte silnejšie,“ uviedla pre TASR vedúca oddelenia komunikácie v Siemens Monika Orbanová.
Slováci podľa nej v ostatných rokoch dokázali, že vedia poskytovať vysoko kvalitné služby pri prijateľných nákladoch. V prospech Slovenska hovorí tiež lokalita v srdci Európy, kultúrna príbuznosť, členstvo v Európskej únii a zavedené euro.
„Ale aby kompetenčné centrá na Slovensko v budúcnosti prichádzali a naďalej rástli, nebude stačiť mať iba kvalifikovaných ľudí, ktorí ovládajú jazyky. Naše skúsenosti ukazujú, že treba mať ľudí, ktorí sú ochotní sa neustále učiť a zlepšovať, v čom ich, samozrejme, musí podporovať aj zamestnávateľ,“ upozornila Orbanová.
Siemens má dnes na Slovensku už osem kompetenčných centier. Počet ľudí, ktorí v nich pracujú, neustále rastie. „Nielen preto, že dokážeme zabezpečovať kvalitné služby, ale že tiež nepretržite zlepšujeme procesy, zvyšujeme ich efektívnosť a snažíme sa prinášať čoraz vyššiu pridanú hodnotu, či už v podobe sofistikovanejších služieb, alebo komplexnejšieho vývoja,“ priblížila šéfka komunikácie.
Spoločnosť ocenila, že vláda schválila koncepciu podpory centier podnikových služieb. „Pre udržanie zamestnanosti a rozvoja v tomto sektore je dôležité, aby aj vláda vytvárala a naďalej zlepšovala podmienky pre centrá podnikových služieb na Slovensku, aby nedochádzalo k presunom centier do iných krajín,“ domnieva sa.
Siemens verí, že vláda bude naďalej pozitívne vnímať iniciatívu Fóra centier podnikových služieb a podporí aj jeho ďalšie projekty, ako napríklad aktuálny projekt podpory vzdelávania budúcich zamestnancov kompetenčných centier na vysokých školách.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR