|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Piatok 22.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Cecília
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
21. januára 2009
Orange zriadi nové zákaznícke centrum v Banskej Bystrici
Telekomunikačný operátor Orange Slovensko chce v Banskej Bystrici do konca tohto roka zriadiť nové zákaznícke centrum, v ktorom plánuje vytvoriť približne 200 nových pracovných miest. Ako v stredu ...
Zdieľať
BRATISLAVA 21. januára (WEBNOVINY) - Telekomunikačný operátor Orange Slovensko chce v Banskej Bystrici do konca tohto roka zriadiť nové zákaznícke centrum, v ktorom plánuje vytvoriť približne 200 nových pracovných miest. Ako v stredu informoval hovorca Orangeu Richard Fides, nové zákaznícke centrum bude poskytovať plnohodnotnú podporu pre portfólio zákazníkov od služieb call centra, cez fakturačnú starostlivosť, až po technickú podporu. "Vytvorenie zákazníckeho centra nás ešte viac priblíži k zákazníkom v tomto regióne a umožní nám využiť možnosti trhu práce, ktoré sú už v Bratislave obmedzené," uviedol riaditeľ Úseku služieb zákazníkom spoločnosti Orange Vladislav Kupka.
Pre Banskú Bystricu sa spoločnosť podľa Kupku rozhodla aj vzhľadom na optimalizáciu nákladov a efektívnejšie využitie vlastných priestorov. "Najväčším benefitom však bude to, že decentralizáciou zákazníckej podpory získa Orange zálohu, ktorá nám umožní kontinuitu zákazníckej podpory aj v prípade nepredvídateľných udalostí, ako sú výpadky či technické problémy," dodal Kupka.
Pracovníci zákazníckej služby Orangeu denne prijmú viac ako 10 tis. hovorov a v kontakte so zákazníkmi prevolajú viac ako 400 hodín. Mesačne poskytnú približne 130 tis. komerčných informácií o spojoch, telefónnych číslach, či kontaktoch na rôzne firmy. Každý mesiac Orange navyše odpovie aj na viac ako 4 tis. e-mailov. Banská Bystrica je v súčasnosti druhou najväčšou základňou Orangeu. Je sídlom sieťového dohľadového centra, ktoré monitoruje a zabezpečuje hladký chod všetkých mobilných a pevných sietí spoločnosti.
Balík 100 % akcií spoločnosti Orange Slovensko vlastní spoločnosť France Télécom od 1. augusta tohto roku prostredníctvom spoločnosti Atlas Services Belgium SA. Skupina France Télécom je v súčasnosti najväčším poskytovateľom širokopásmového internetu a hlasu cez internet v Európe. Zároveň je druhým najväčším poskytovateľom televízie cez internet na svete. Spoločnosť Orange Slovensko dosiahla ku koncu septembra minulého roka výnosy vo výške 607 mil. eur a celkovo evidovala k uvedenému dátumu 2,891 mil. zákazníkov.
SITA
Pre Banskú Bystricu sa spoločnosť podľa Kupku rozhodla aj vzhľadom na optimalizáciu nákladov a efektívnejšie využitie vlastných priestorov. "Najväčším benefitom však bude to, že decentralizáciou zákazníckej podpory získa Orange zálohu, ktorá nám umožní kontinuitu zákazníckej podpory aj v prípade nepredvídateľných udalostí, ako sú výpadky či technické problémy," dodal Kupka.
Pracovníci zákazníckej služby Orangeu denne prijmú viac ako 10 tis. hovorov a v kontakte so zákazníkmi prevolajú viac ako 400 hodín. Mesačne poskytnú približne 130 tis. komerčných informácií o spojoch, telefónnych číslach, či kontaktoch na rôzne firmy. Každý mesiac Orange navyše odpovie aj na viac ako 4 tis. e-mailov. Banská Bystrica je v súčasnosti druhou najväčšou základňou Orangeu. Je sídlom sieťového dohľadového centra, ktoré monitoruje a zabezpečuje hladký chod všetkých mobilných a pevných sietí spoločnosti.
Balík 100 % akcií spoločnosti Orange Slovensko vlastní spoločnosť France Télécom od 1. augusta tohto roku prostredníctvom spoločnosti Atlas Services Belgium SA. Skupina France Télécom je v súčasnosti najväčším poskytovateľom širokopásmového internetu a hlasu cez internet v Európe. Zároveň je druhým najväčším poskytovateľom televízie cez internet na svete. Spoločnosť Orange Slovensko dosiahla ku koncu septembra minulého roka výnosy vo výške 607 mil. eur a celkovo evidovala k uvedenému dátumu 2,891 mil. zákazníkov.
SITA