![]() |
21. septembra 2007
BRATISLAVA 21. septembra (WEBNOVINY) - Viacerým zákazníkom spoločnosti Orange vo štvrtok nadránom zazvolnil telefón. Ozvala sa opeátorka služby telefonického budenia, hoci sitíto zákazníci budenie neobjednali. Spoločnosť ich zobudila automatickou službou, pričom podľa informácií nechcene zobudených zákazníkov sa tak u viacerých stalo medzi 4:30 až 4:45. Hovorca spoločnosti Orange Slovensko Richard Fides pre agentúru SITA uviedol, že chyba sa stala v systéme. “Pri technickej manipulácii s platformou pre hlasovú odkazovú službu vo štvrtok došlo o 4:20 hod. k odoslaniu nevyžiadanej hlasovej správy. 394 zákazníkom, ktorých sme takýmto spôsobom nechtiac zobudili, sa naša spoločnosť ospravedlňuje,” informoval Fides.
SITA
©2005-2025 Denník 24hodin | Webdesign by WEBkomplex.sk |