|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Piatok 15.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Leopold
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
01. októbra 2009
Orange otvoril zákaznícke centrum v Banskej Bystrici
Úspora nákladov na nájomné, lepšie podmienky na trhu práce a záložné riešenie pre stav núdze boli pre spoločnosť Orange Slovensko hlavnými dôvodmi vytvorenia zákazníckeho centra v Banskej ...
Zdieľať
BANSKÁ BYSTRICA 1. októbra (WEBNOVINY) - Úspora nákladov na nájomné, lepšie podmienky na trhu práce a záložné riešenie pre stav núdze boli pre spoločnosť Orange Slovensko hlavnými dôvodmi vytvorenia zákazníckeho centra v Banskej Bystrici presunom časti zákazníckeho centra z Bratislavy. Na brífingu pred jeho otvorením to vo štvrtok uviedol generálny riaditeľ Orange Slovensko Pavol Lančarič.
Úspory podľa Lančariča prinesú hlavne nižšie prevádzkové náklady, keďže v Banskej Bystrici má Orange vlastnú budovu, kým v Bratislave je v prenájme. Pre agentúru SITA odhadol, že prevádzkové náklady sú nižšie o vyše 20 %, návratnosť presťahovania časti zákazníckeho centra je do dvoch rokov. Pripomenul tiež možnosť záložného riešenia v stave núdze, keď v prípade výpadku jednej časti centra ju dokáže druhá na niekoľko hodín až dní takmer plnohodnotne nahradiť. "Zároveň sme vytvorili súťažné prostredie medzi dvom a časťami zákazníckeho centra," dodal generálny riaditeľ Orange Slovensko.
Riaditeľ služieb zákazníkom v Orange Vladislav Kupka uviedol, že sťahovanie časti zákazníckeho centra z Bratislavy do Banskej Bystrice sa začalo 1. apríla a ukončilo 30. septembra, čo je o mesiac skôr než pôvodne plánovali. Zároveň do Banskej Bystrice z Bratislavy presunuli oproti plánom viac pracovných pozícií. Tento rok už zákaznícke centrum Orange spracovalo vyše 2,6 milióna hovorov. Banskobystrická časť centra v súčasnosti spracúva zhruba 80 % hovorov. Bratislavská časť je zameraná na biznis zákazníkov a riešenie náročnejších problémov.
Do banskobystrického zákazníckeho centra firma presunula 197 pracovných pozícií z bratislavského, pričom z Bratislavy prišlo do Banskej Bystrice 32 zamestnancov. Ostatných vybrali spomedzi vyše 3 000 uchádzačov z banskobystrického regiónu. V bratislavskej časti zákazníckeho centra tak zostalo 156 zamestnancov. Lančarič zdôraznil, že menšiu nasýtenosť trhu práce v Banskej Bystrici firma nevyužíva na to, aby tamojším zamestnancov platila menej než bratislavským. "Máme jednotnú metodiku miezd nezávisle od toho, kde človek pracuje," uviedol Lančarič.
Celkovo má v súčasnosti firma Oragne v Banskej Bystrici - v zákazníckom centre, technocentre a na obchodných funkciách - takmer 400 zamestnancov, čo je takmer tretina všetkých jej zamestnancov.
Majiteľom 100 % akcií spoločnosti Orange Slovensko je skupina France Telecom prostredníctvom Atlas Services Belgicko. Na konci roka 2008 dosiahol France Telecom celkové tržby vo výške 53,5 mld. eur podľa štandardov IFRS. K 31. decembru 2008 dosiahol celkový počet zákazníkov mobilných služieb skupiny 122 mil. a počet zákazníkov širokopásmového internetu v Európe 13 mil. Orange Slovensko pokrýva svojim signálom 99,6 % populácie a 87,3 % územia Slovenska. Spoločnosť Orange Slovensko dosiahla v minulom roku výnosy vo výške 833 mil. eur a celkovo evidovala k 31. decembru minulého roka 2,927 mil. zákazníkov mobilných služieb.
SITA
Úspory podľa Lančariča prinesú hlavne nižšie prevádzkové náklady, keďže v Banskej Bystrici má Orange vlastnú budovu, kým v Bratislave je v prenájme. Pre agentúru SITA odhadol, že prevádzkové náklady sú nižšie o vyše 20 %, návratnosť presťahovania časti zákazníckeho centra je do dvoch rokov. Pripomenul tiež možnosť záložného riešenia v stave núdze, keď v prípade výpadku jednej časti centra ju dokáže druhá na niekoľko hodín až dní takmer plnohodnotne nahradiť. "Zároveň sme vytvorili súťažné prostredie medzi dvom a časťami zákazníckeho centra," dodal generálny riaditeľ Orange Slovensko.
Riaditeľ služieb zákazníkom v Orange Vladislav Kupka uviedol, že sťahovanie časti zákazníckeho centra z Bratislavy do Banskej Bystrice sa začalo 1. apríla a ukončilo 30. septembra, čo je o mesiac skôr než pôvodne plánovali. Zároveň do Banskej Bystrice z Bratislavy presunuli oproti plánom viac pracovných pozícií. Tento rok už zákaznícke centrum Orange spracovalo vyše 2,6 milióna hovorov. Banskobystrická časť centra v súčasnosti spracúva zhruba 80 % hovorov. Bratislavská časť je zameraná na biznis zákazníkov a riešenie náročnejších problémov.
Do banskobystrického zákazníckeho centra firma presunula 197 pracovných pozícií z bratislavského, pričom z Bratislavy prišlo do Banskej Bystrice 32 zamestnancov. Ostatných vybrali spomedzi vyše 3 000 uchádzačov z banskobystrického regiónu. V bratislavskej časti zákazníckeho centra tak zostalo 156 zamestnancov. Lančarič zdôraznil, že menšiu nasýtenosť trhu práce v Banskej Bystrici firma nevyužíva na to, aby tamojším zamestnancov platila menej než bratislavským. "Máme jednotnú metodiku miezd nezávisle od toho, kde človek pracuje," uviedol Lančarič.
Celkovo má v súčasnosti firma Oragne v Banskej Bystrici - v zákazníckom centre, technocentre a na obchodných funkciách - takmer 400 zamestnancov, čo je takmer tretina všetkých jej zamestnancov.
Majiteľom 100 % akcií spoločnosti Orange Slovensko je skupina France Telecom prostredníctvom Atlas Services Belgicko. Na konci roka 2008 dosiahol France Telecom celkové tržby vo výške 53,5 mld. eur podľa štandardov IFRS. K 31. decembru 2008 dosiahol celkový počet zákazníkov mobilných služieb skupiny 122 mil. a počet zákazníkov širokopásmového internetu v Európe 13 mil. Orange Slovensko pokrýva svojim signálom 99,6 % populácie a 87,3 % územia Slovenska. Spoločnosť Orange Slovensko dosiahla v minulom roku výnosy vo výške 833 mil. eur a celkovo evidovala k 31. decembru minulého roka 2,927 mil. zákazníkov mobilných služieb.
SITA