|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Piatok 22.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Cecília
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
11. júna 2009
Orange má vlastného ochrancu práv spotrebiteľa
Členovia Výboru pre spotrebiteľské otázky spoločnosti Orange Slovensko spolu s novou telekomunikačnou ombudsmankou, zľava: Ing. Martin Drobný, odborník a renomovaný publicista z oblasti informačných technológií, Anna Ghannamová, ...
Zdieľať
Členovia Výboru pre spotrebiteľské otázky spoločnosti Orange Slovensko spolu s novou telekomunikačnou ombudsmankou, zľava: Ing. Martin Drobný, odborník a renomovaný publicista z oblasti informačných technológií, Anna Ghannamová, telekomunikačná ombudsmanka a JUDr. Ivan Syrový, advokát, špecialista v oblasti ochrany práv spotrebiteľov.
BRATISLAVA 11. júna (WN/PR) - Klientom mobilného operátora Orange Slovensko bude od 1. júla pomáhať nezávislý ochranca spotrebiteľských práv, takzvaný telekomunikačný ombudsman. K dispozícii bude zákazníkom, ktorí sú nespokojní so spôsobom, akým spoločnosť vybavila ich reklamáciu. Prvým telekomunikačným ombudsmanom sa stala bývalá novinárka a publicistka Anna Ghannamová. "Podstatou mojej funkcie bude vybavovať podnety, ktoré prídu od zákazníkov po tom, ako sa skončí reklamačný proces," uviedla na dnešnej tlačovej konferencii Ghannamová. Okrem toho môže operátorovi navrhovať i zlepšenie poskytovaných služieb vo vzťahu k zákazníkom.
Ako uviedol generálny riaditeľ Orange Slovensko Pavol Lančarič, spoločnosť sa zaväzuje rozhodnutia ombudsmana rešpektovať. Ghannamová si myslí, že život nie je len o zákonoch a reklamačných poriadkoch, preto bude do svojej práce vkladať najmä ľudský rozmer. Prístup k údajom klienta v databáze Orange jej musí dať vždy sám zákazník. Garantom nezávislosti ochrancu práv je Výbor pre spotrebiteľské otázky zákazníkov. Tvoria ho traja čestní členovia - Marta Černá z Fóra spotrebiteľov, advokát Ivan Syrový a odborník z oblasti telekomunikácií a informatiky Martin Drobný. Menuje ich predstavenstvo Orangu na jeden rok. Výbor má ombudsmanovi radiť, v jeho kompetencii je aj jeho odvolanie a vymenovanie.
Zákazníci operátora sa môžu na ombudsmana obrátiť prostredníctvom webstránky www.telekomunikacnyombudsman.sk, e-mailom, poštou alebo osobne v úradných hodinách, a to každú stredu medzi 15:00 a 17:00 na Prievozskej ulici 6/A v Bratislave. Ombudsman bude svoje rozhodnutia publikovať na webovej stránke, o dôvodoch svojich záverov bude klientov informovať aj v prípade odmietnutia. Podľa štatútu, ktorý prijal kontrolný výbor, bude Ghannamová ako prvý ombudsman vo funkcii rok. Funkčné obdobie jej nasledovníkov bude trojročné, pričom opätovná voľba je možná. V súčasnosti je štatút firemného ombudsmana rozšírený najmä v bankovom sektore. Telekomunikačného ochrancu spotrebiteľských práv má napríklad Veľká Británia, Austrália, Kanada či India.
Ako uviedol generálny riaditeľ Orange Slovensko Pavol Lančarič, spoločnosť sa zaväzuje rozhodnutia ombudsmana rešpektovať. Ghannamová si myslí, že život nie je len o zákonoch a reklamačných poriadkoch, preto bude do svojej práce vkladať najmä ľudský rozmer. Prístup k údajom klienta v databáze Orange jej musí dať vždy sám zákazník. Garantom nezávislosti ochrancu práv je Výbor pre spotrebiteľské otázky zákazníkov. Tvoria ho traja čestní členovia - Marta Černá z Fóra spotrebiteľov, advokát Ivan Syrový a odborník z oblasti telekomunikácií a informatiky Martin Drobný. Menuje ich predstavenstvo Orangu na jeden rok. Výbor má ombudsmanovi radiť, v jeho kompetencii je aj jeho odvolanie a vymenovanie.
Zákazníci operátora sa môžu na ombudsmana obrátiť prostredníctvom webstránky www.telekomunikacnyombudsman.sk, e-mailom, poštou alebo osobne v úradných hodinách, a to každú stredu medzi 15:00 a 17:00 na Prievozskej ulici 6/A v Bratislave. Ombudsman bude svoje rozhodnutia publikovať na webovej stránke, o dôvodoch svojich záverov bude klientov informovať aj v prípade odmietnutia. Podľa štatútu, ktorý prijal kontrolný výbor, bude Ghannamová ako prvý ombudsman vo funkcii rok. Funkčné obdobie jej nasledovníkov bude trojročné, pričom opätovná voľba je možná. V súčasnosti je štatút firemného ombudsmana rozšírený najmä v bankovom sektore. Telekomunikačného ochrancu spotrebiteľských práv má napríklad Veľká Británia, Austrália, Kanada či India.
Orange má vlastného ochrancu práv spotrebiteľa - diskusné fórum čitateľov