Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Ekonomika

23. júla 2017

Opel získal trhový podiel len vďaka predaju áut zamestnancom



Ilustračná snímka



Zdieľať
Ilustračná snímka Foto: TASR/AP


Frankfurt nad Mohanom 23. júla (TASR) - Nemecká automobilka Opel bráni prax, keď do čísiel predaja zahrnula aj predbežné registrácie vozidiel pre vlastné potreby alebo pre svojich zamestnancov a ich rodiny.

Automobilový týždenník Automobilwoche uvádza, že Opel dokázal získať trhový podiel 7,1 % iba po zahrnutí týchto predbežných registrácií a mimoriadne vysokých zliav. Pokiaľ by tieto vozidlá neboli v počtoch zahrnuté, trhový podiel Opla by bol len 4,5 % a predbehla by ho česká Škoda.

Hovorca automobilky uviedol, že na tejto praxi je všetko v poriadku a je pochopiteľné, že počet takto predaných áut je vyšší než u importérov zahraničných značiek. "Opel v predbežných registráciách zahŕňa autá, ktoré si súčasní aj bývalí zamestnanci cez lízing môžu kúpiť pre seba alebo svojich rodinných príslušníkov," povedal hovorca. "Sme šťastní, že podpora našich zamestnancov pre Opel a počet áut, ktoré súkromne používajú, neustále rastie." Nárok na získanie auta má celkovo 60.000 ľudí.

Automobilwoche zároveň dodáva, že trhové podiely ostatných nemeckých koncernov, ako BMW, Mercedes a VW v oveľa menšom rozsahu obsahovali tento typ predaja.

Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Obyvatelia kysuckých obcí zostanú počas veľkej odstávky bez elektriny
<< predchádzajúci článok
Krvavý útok Talibanu: Lekárov a pacientov zabili, nemocnicu podpálili