|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Piatok 22.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Cecília
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
Ilustračná snímka Foto: TASR/AP
Automobilový týždenník Automobilwoche uvádza, že Opel dokázal získať trhový podiel 7,1 % iba po zahrnutí týchto predbežných registrácií a mimoriadne vysokých zliav. Pokiaľ by tieto vozidlá neboli v počtoch zahrnuté, trhový podiel Opla by bol len 4,5 % a predbehla by ho česká Škoda.
Hovorca automobilky uviedol, že na tejto praxi je všetko v poriadku a je pochopiteľné, že počet takto predaných áut je vyšší než u importérov zahraničných značiek. "Opel v predbežných registráciách zahŕňa autá, ktoré si súčasní aj bývalí zamestnanci cez lízing môžu kúpiť pre seba alebo svojich rodinných príslušníkov," povedal hovorca. "Sme šťastní, že podpora našich zamestnancov pre Opel a počet áut, ktoré súkromne používajú, neustále rastie." Nárok na získanie auta má celkovo 60.000 ľudí.
Automobilwoche zároveň dodáva, že trhové podiely ostatných nemeckých koncernov, ako BMW, Mercedes a VW v oveľa menšom rozsahu obsahovali tento typ predaja.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR