|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Štvrtok 21.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Elvíra
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
Online reklama je už výrazne efektívnejšia než tá klasická
Úspešnosť reklamnej kampane už dávno nie je o tom, koľko peňazí do nej inzerent investuje. Môže sa stať, že firma „nasype“ do reklamy desiatky tisíc eur, no pri kampani je menej úspešná než konkurencia, ktorá na reklamu pritom minula oveľa menej.
Zdieľať
Čím je to spôsobené? Dnes je kľúčová efektivita reklamných kampaní. A práve efektivita hovorí v prospech online kampaní oproti „klasike“ v podaní klasických kanálov ako bilbordy či reklamy v časopisoch a televízií.
Rôzne kanály pre online kampane
Pre účely online kampaní slúžia rôzne kanály. A práve to je ich výhoda, pretože jednotlivé firmy môžu využiť konkrétny kanál, ktorý vyhovuje ich potrebám a vďaka ktorému dokážu čo najlepšie zacieliť na potenciálnych zákazníkov. Populárna je online reklama či už prostredníctvom platformy Google, alebo cez sociálnu sieť Facebook či videá na YouTube. Vždy záleží na zameraní a publiku firmy, ktorá sa snaží získať pozornosť a záujem na svoju stranu.
Údernejšie zacielenie
Práve údernejšie zacielenie na publikum je najvýraznejšou výhodou, ktorá hovorí v prospech online kampaní oproti klasickým kampaniam. Rôzne e-shopy či služby môžu takto inzerovať prostredníctvom Google, kde väčšina ľudí vyhľadáva informácie. V praxi vyzerá Google reklama tak, že ak hľadáte zubára v Bratislave a zadáte si toto heslo do vyhľadávania, tak sa práve platená reklama zubára zobrazí vo vyhľadávaní na prvom či druhom mieste. Pre iné produkty a služby sa zase viac hodia platené reklamy na YouTube, ktoré sa pravidelne zobrazujú pred prehratím videa.
Aj finančne efektívnejšia
Ďalším bodom v prospech online kampane je finančná stránka. Poplatky za online reklamy sú v súčasnosti nastavené tak, že pre rozpočet firmy budú predstavovať menšiu záťaž než klasické kanály ako bilbordy, televízie či printové médiá. Práve online priestor je úžasnou šancou aj pre menšie firmy, ktoré by si pri ich rozpočte inak nemohli dovoliť klasickú inzerciu.
Zdroj obrázka:
mrmohock / Shutterstock.comMinistri nesúhlasia s odvolávaním premiéra Matoviča a reagujú na výhrady Smeru-SD
Matovič sa na svoje odvolávanie teší. Ministrov a poslancov vyzýva, aby slobodne hlasovali