|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Sobota 16.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Agnesa
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
08. novembra 2006
Omnicom Media Group získala klienta Unilever
Spoločnosť Unilever uskutočnila výberové konanie na mediálne plánovanie a nákup v krajinách strednej a východnej Európy. Na základe tohto tendra poveril Unilever spravovaním svojho mediálneho ...
Zdieľať
BRATISLAVA 8. novembra (WN/PR) - Spoločnosť Unilever uskutočnila výberové konanie na mediálne plánovanie a nákup v krajinách strednej a východnej Európy. Na základe tohto tendra poveril Unilever spravovaním svojho mediálneho rozpočtu v celkovej výške 100 miliónov eur v krajinách CEE - Poľsku, Maďarsku, Českej republike, Litve, Lotyšsku, Estónsku, Slovinsku, Bosne a Hercegovine a na Slovensku - spoločnosť Omnicom Media Group, konkrétne značku PHD, ktorá preberie celú starostlivosť o médiá od IPG’s Initiative.
Nové usporiadanie začne platiť od januára 2007.
Nateraz toto usporiadanie nezahŕňa Rusko, Ukrajinu a Bielorusko, v ktorých sa mediálny nákup prehodnocoval minulý rok a v týchto krajinách partnerskou agentúrou zostala Initiative.
Hana Huntová, Media Director spoločnosti Unilever CEE povedala: “Prehodnotili sme mediálne plánovanie a nákup vo všetkých krajinách strednej a východnej Európy a sme presvedčení, že teraz máme tím, ktorý najlepšie dokáže naplniť naše potreby.“
Barry Cupples, CEO OMG pre strednú a východnú Európu sa vyjadril: “Sme nadšení týmto rozhodnutím, ktoré je potvrdením našej reputácie v strednej a východnej Európe. V rámci tohto regiónu máme vedúce postavenie a máme najbystrejších ľudí, najlepšie postupy a ten správny prístup na to, aby sme dokázali viac. Toto výberové konanie trvalo 5 mesiacov a konkurenciu sme porazili vo všetkých významných kritériách. Budeme oslavovať.”
V septembri 2005 Omnicom Group ohlásila globálnu expanziu svojej siete mediálnych agentúr PHD v oblasti tichomorskej Ázie, kontinentálnej Európy, Blízkeho východu a Afriky. Rozšírila tiež štruktúru manažmentu svojej divízie globálnych mediálnych služieb Omnicom Media Group, pod ktorú okrem PHD patrí aj OMD, vedúca globálna mediálna sieť a množstvo špecializovaných spoločností.
Omnicom Media Group je divízia mediálnych služieb skupiny Omnicom Group, Inc. (NYSE: OMD). Omnicom je prestížnou globálnou reklamnou, marketingovou a komunikačnou spoločnosťou. Značkové siete a množstvo špecializovaných spoločností poskytujú reklamu, strategické mediálne plánovanie a nákup, priamy a promočný marketing, public relations a iné špecializované komunikačné služby pre vyše 5 000 klientov vo viac ako 100 krajinách sveta.
Kontakty:
Barry Cupples
Omnicom Media Group
CEO, CEE
+44 20 7908 3514
Nikki Mendonça
Omnicom Media Group
Business Development Director,
+44 20 7908 3506
Hilary Jeffrey
PHD Network EMEA
MD
+44 20 7908 3502
Marcela Podoláková
Omnicom Media Group
CEO, Slovensko
+42 1 2 59 800 201
Omnicom Media Group