Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

Denník - Správy





Pridajte sa
Ste na Facebooku?
Ste na Twitteri?
Pridajte sa.

 Mobilná verzia




ESTA USA

 24hod.sk    Ekonomika

08. novembra 2006

Omnicom Media Group získala klienta Unilever



Spoločnosť Unilever uskutočnila výberové konanie na mediálne plánovanie a nákup v krajinách strednej a východnej Európy. Na základe tohto tendra poveril Unilever spravovaním svojho mediálneho ...



Zdieľať

BRATISLAVA 8. novembra (WN/PR) - Spoločnosť Unilever uskutočnila výberové konanie na mediálne plánovanie a nákup v krajinách strednej a východnej Európy. Na základe tohto tendra poveril Unilever spravovaním svojho mediálneho rozpočtu v celkovej výške 100 miliónov eur v krajinách CEE - Poľsku, Maďarsku, Českej republike, Litve, Lotyšsku, Estónsku, Slovinsku, Bosne a Hercegovine a na Slovensku - spoločnosť Omnicom Media Group, konkrétne značku PHD, ktorá preberie celú starostlivosť o médiá od IPG’s Initiative.

Nové usporiadanie začne platiť od januára 2007.

Nateraz toto usporiadanie nezahŕňa Rusko, Ukrajinu a Bielorusko, v ktorých sa mediálny nákup prehodnocoval minulý rok a v týchto krajinách partnerskou agentúrou zostala Initiative.

Hana Huntová, Media Director spoločnosti Unilever CEE povedala: “Prehodnotili sme mediálne plánovanie a nákup vo všetkých krajinách strednej a východnej Európy a sme presvedčení, že teraz máme tím, ktorý najlepšie dokáže naplniť naše potreby.“

Barry Cupples, CEO OMG pre strednú a východnú Európu sa vyjadril: “Sme nadšení týmto rozhodnutím, ktoré je potvrdením našej reputácie v strednej a východnej Európe. V rámci tohto regiónu máme vedúce postavenie a máme najbystrejších ľudí, najlepšie postupy a ten správny prístup na to, aby sme dokázali viac. Toto výberové konanie trvalo 5 mesiacov a konkurenciu sme porazili vo všetkých významných kritériách. Budeme oslavovať.”

V septembri 2005 Omnicom Group ohlásila globálnu expanziu svojej siete mediálnych agentúr PHD v oblasti tichomorskej Ázie, kontinentálnej Európy, Blízkeho východu a Afriky. Rozšírila tiež štruktúru manažmentu svojej divízie globálnych mediálnych služieb Omnicom Media Group, pod ktorú okrem PHD patrí aj OMD, vedúca globálna mediálna sieť a množstvo špecializovaných spoločností.

Omnicom Media Group je divízia mediálnych služieb skupiny Omnicom Group, Inc. (NYSE: OMD). Omnicom je prestížnou globálnou reklamnou, marketingovou a komunikačnou spoločnosťou. Značkové siete a množstvo špecializovaných spoločností poskytujú reklamu, strategické mediálne plánovanie a nákup, priamy a promočný marketing, public relations a iné špecializované komunikačné služby pre vyše 5 000 klientov vo viac ako 100 krajinách sveta.

Kontakty:

Barry Cupples

Omnicom Media Group

CEO, CEE

+44 20 7908 3514

Nikki Mendonça

Omnicom Media Group

Business Development Director,

+44 20 7908 3506

Hilary Jeffrey

PHD Network EMEA

MD

+44 20 7908 3502

Marcela Podoláková

Omnicom Media Group

CEO, Slovensko

+42 1 2 59 800 201

Omnicom Media Group


   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Spoločnosť UPC rokuje o možnostiach zaradenia kanálu TV Noe
<< predchádzajúci článok
Vo Vysokých a Západných Tatrách mierne nebezpečenstvo