Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Ekonomika

08. novembra 2006

Omnicom Media Group získala klienta Unilever



Spoločnosť Unilever uskutočnila výberové konanie na mediálne plánovanie a nákup v krajinách strednej a východnej Európy. Na základe tohto tendra poveril Unilever spravovaním svojho mediálneho ...



Zdieľať

BRATISLAVA 8. novembra (WN/PR) - Spoločnosť Unilever uskutočnila výberové konanie na mediálne plánovanie a nákup v krajinách strednej a východnej Európy. Na základe tohto tendra poveril Unilever spravovaním svojho mediálneho rozpočtu v celkovej výške 100 miliónov eur v krajinách CEE - Poľsku, Maďarsku, Českej republike, Litve, Lotyšsku, Estónsku, Slovinsku, Bosne a Hercegovine a na Slovensku - spoločnosť Omnicom Media Group, konkrétne značku PHD, ktorá preberie celú starostlivosť o médiá od IPG’s Initiative.

Nové usporiadanie začne platiť od januára 2007.

Nateraz toto usporiadanie nezahŕňa Rusko, Ukrajinu a Bielorusko, v ktorých sa mediálny nákup prehodnocoval minulý rok a v týchto krajinách partnerskou agentúrou zostala Initiative.

Hana Huntová, Media Director spoločnosti Unilever CEE povedala: “Prehodnotili sme mediálne plánovanie a nákup vo všetkých krajinách strednej a východnej Európy a sme presvedčení, že teraz máme tím, ktorý najlepšie dokáže naplniť naše potreby.“

Barry Cupples, CEO OMG pre strednú a východnú Európu sa vyjadril: “Sme nadšení týmto rozhodnutím, ktoré je potvrdením našej reputácie v strednej a východnej Európe. V rámci tohto regiónu máme vedúce postavenie a máme najbystrejších ľudí, najlepšie postupy a ten správny prístup na to, aby sme dokázali viac. Toto výberové konanie trvalo 5 mesiacov a konkurenciu sme porazili vo všetkých významných kritériách. Budeme oslavovať.”

V septembri 2005 Omnicom Group ohlásila globálnu expanziu svojej siete mediálnych agentúr PHD v oblasti tichomorskej Ázie, kontinentálnej Európy, Blízkeho východu a Afriky. Rozšírila tiež štruktúru manažmentu svojej divízie globálnych mediálnych služieb Omnicom Media Group, pod ktorú okrem PHD patrí aj OMD, vedúca globálna mediálna sieť a množstvo špecializovaných spoločností.

Omnicom Media Group je divízia mediálnych služieb skupiny Omnicom Group, Inc. (NYSE: OMD). Omnicom je prestížnou globálnou reklamnou, marketingovou a komunikačnou spoločnosťou. Značkové siete a množstvo špecializovaných spoločností poskytujú reklamu, strategické mediálne plánovanie a nákup, priamy a promočný marketing, public relations a iné špecializované komunikačné služby pre vyše 5 000 klientov vo viac ako 100 krajinách sveta.

Kontakty:

Barry Cupples

Omnicom Media Group

CEO, CEE

+44 20 7908 3514

Nikki Mendonça

Omnicom Media Group

Business Development Director,

+44 20 7908 3506

Hilary Jeffrey

PHD Network EMEA

MD

+44 20 7908 3502

Marcela Podoláková

Omnicom Media Group

CEO, Slovensko

+42 1 2 59 800 201

Omnicom Media Group


   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Spoločnosť UPC rokuje o možnostiach zaradenia kanálu TV Noe
<< predchádzajúci článok
Vo Vysokých a Západných Tatrách mierne nebezpečenstvo