Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Ekonomika

20. septembra 2007

Odborná konferencia „Šaty robia človeka a imidž firmu"



Odborná konferencia „Šaty robia človeka a imidž firmu – imidž a postavenie PR vo firmách na Slovensku“, ktorá sa uskutoční v utorok 2. októbra 2007 v hoteli Holiday Inn v Bratislave, je prvou zo ...



Zdieľať

BRATISLAVA 20. septembra (WN/PR) - Odborná konferencia „Šaty robia človeka a imidž firmu – imidž a postavenie PR vo firmách na Slovensku“, ktorá sa uskutoční v utorok 2. októbra 2007 v hoteli Holiday Inn v Bratislave, je prvou zo série pripravovaných špeciálne zameraných konferencií a workshopov.

Jej cieľom je vytvoriť profesionálnu a kvalitnú platformu pre zdieľanie skúseností, informácií a know-how z oblasti public relations a komunikácie.
Pohľady na úlohu a postavenie public relations, budovanie imidžu a komunikáciu vo firmách sú rôzne.

Ponúkame Vám vstupenku do „kuchýň komunikácie“ rôznych firiem a organizácií, ktoré majú rovnaký zámer – dosiahnuť pozitívny imidž, dôveryhodnosť a dobré meno spoločnosti. Ako to robia? Darí sa im? Čoho by sa dnes vyvarovali?

Pre limitovaný počet záujemcov je pripravený nasledujúci deň odborný workshop na tému:
„Základy public relations a komunikácie. Tvorba komunikačných a PR stratégií a plánov.“
Termín konania: 3. október 2007
Miesto konania: Holiday Inn, Bratislava

Program konferencie:

8.00 – 9.00
registrácia / ranná káva
9.00 – 9.10
otvorenie konferencie a úvod

Prvý blok:

09.10 – 09.25
Transparentnosť: práca s médiami v demokratickej spoločnosti
Marguerite H. Sullivan, riaditeľka, Center for International Media Assistance, USA, Washington
09.25 – 09.40
Imidž začína zdvihnutím telefónu, či podaním ruky
Ingrid Némethová, poradkyňa v oblasti protokolu
09.40 – 09.55
Public Relations je ako nekončiaci hokejový zápas
Tatiana Maková, manažérka komunikácie, UNICEF Slovensko
09.55 – 10.25
diskusia
10.25 -- 10.45
coffee break

Druhý blok:

10.45 – 11.00
Potrebujú médiá PR?
Ivana Semjanová, riaditeľka komunikačného centra, STV
11.00 – 11.15
Špecifiká PR v oblasti prémiovej značky automobilov
Milan Stupka, Marketing Manager, BMW Group Slovakia
11.15 – 11.30
"Príroda sama..." - launch pramenitej vody Rajec a úloha PR v ňom
Branislav Burák, marketingový riaditeľ, Kofola Slovensko
11.30 – 11.45
Pomôže záchranný systém zlepšiť imidž a vnímanie zdravotníctva?
Jana Pôbišová, PR Manager, Falck Záchranná
11.45 – 12.30
diskusia
12.30 – 14.00
obed

Tretí blok:

14.00 – 14.15
Musí byť komunikácia finančnej inštitúcie iba konzervatívna?
Lucia Muthová, vedúca oddelenia externej komunikácie a hovorkyňa,
Allianz – Slovenská poisťovňa
14.15 – 14.30
Byť najväčší neznamená byť aj najznámejší
Michal Pinter, riaditeľ pre vzťahy s vládou a EÚ, U.S.Steel Košice
14.30 – 14.45
Komunikácia a PR je pre nás vec strategická
Peter Tóth, Corporate Affairs Manager, Orange Slovensko
14.45 – 15.00
Prečo je Aupark úspešný?
Želmíra Rácová, Marketing Manager, HB Reavis Group
15.00 – 15.45
diskusia
15.45 – 16.00
ukončenie
16.00 – 19.00
neformálny raut

Konferenciu organizuje spoločnosť 1st CLASS AGENCY, s.r.o. v rámci série projektov 1st CLASS CONFERENCIES. Mediálnymi partnermi konferencie sú internetový portál AZET, tlačová agentúra SITA a mesačník Strategie.

Bližšie informácie nájdete na www.1stclass.sk.

Andrea Straková
Managing Partner
1st CLASS AGENCY, s.r.o.

Katarína Stupková
Managing Partner
1st CLASS AGENCY, s.r.o.

1st CLASS AGENCY


   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Kampaň Na kolesách proti rakovine vyvrcholí v Bratislave
<< predchádzajúci článok
EÚ zažíva podľa OECD oživenie ekonomiky