BRATISLAVA 7. februára -
Odborná konferencia „PR NEEDS vs. MEDIA NEEDS“, ktorá sa uskutoční v utorok 19. februára v hoteli Holiday Inn v Bratislave, je druhou zo série pripravovaných konferencií a workshopov, špeciálne zameraných na oblasť PR a komunikácie. Jej cieľom je otvoriť témy, spojené s rôznymi aspektmi spolupráce a koexistencie médií, súkromných spoločností, štátnej správy v prostredí mediálneho trhu, PR agentúr a ďalších subjektov vstupujúcich do budovania vzťahov s médiami. Prostredníctvom PR a komunikačných odborníkov spoločností a zástupcov médií, ktorí majú záujem prezentovať svoj názor a svoje skúsenosti, súvisiace s témou,
konferencia otvorí diskusiu a vytvorí priestor
pre vzájomnú výmenu názorov, prezentáciu postojov
a skúseností v oblasti komunikácie s médiami a budovania kvalitných, korektných a dlhodobých
vzťahov s médiami (media relations). Program odbornej konferencie
PR NEEDS vs. MEDIA NEEDS je postavený na profesionáloch z oblasti médií, PR agentúr a PR a marketingových oddelení komerčných firiem i štátnej správy. V rámci uvedených troch blokov si za jeden stôl sadnú novinári, PR manažéri, hovorcovia, zástupcovia mediálnych agentúr a mediálni analytici. Ako
kľúčoví odborníci vo svojom oblasti a sektore pôsobenia sa každý deň aktívne zúčastňujete procesu, ktorého výsledkom sú mediálne výstupy. Či už pracujete v oblasti médií, agentúr, komerčnej sfére alebo v oblasti štátnej správy. Viac či menej sa podieľate na tom, aké informácie sa prostredníctvom médií k ľuďom v tejto krajine dostanú a pracujete s formovaním verejnej mienky. Sme presvedčení, že skúsenosti, postrehy a
poznatky z Vášho aktívneho pôsobenia v praxi
budú pre účastníkov konferencie
pútavou a atraktívnou témou. Konferencia je postavená na troch tematických blokoch, ktoré budú mať formu panelových diskusií: I. Ekonomické a domáce spravodajstvo II. Produktové PR III. CSR a filantropia
I. Ekonomické a domáce spravodajstvo V rámci panelovej diskusie „Ekonomické a domáce spravodajstvo“ budú spíkri hovoriť na témy: 1. Potreby a očakávania ekonomických a spravodajských redakcií voči firmám, štátnym inštitúciám a PR agentúram. 2. Potreby a očakávania firiem voči médiám. 3. Ako naozaj funguje vzťah firma - PR agentúra – médiá? 4. Ako spracovávať materiály tak, aby boli pre médiá zaujímavé? 5. Komunikácia firiem, PR agentúr a médií počas krízovej komunikácie 6. Prečo pozitívne správy spoločností sú menej atraktívne ako negatívne?
II. Produktové PR Druhý tematický okruh vytvorí spíkrom priestor venovať sa témam: 1. Je produktové PR efektívnejšie a dôveryhodnejšie ako reklama? Aký je rozdiel medzi reklamou a redakčným materiálom, keď obidva priestory hovoria o kvalitách toho istého produktu? 2. Majú médiá záujem o informácie o produktoch? O ktorých a prečo? 3. Čo musí informácia o produkte obsahovať, aby bola pre médiá prijateľná a mohli ju použiť? 4. Ktoré formy komunikácie produktu sú účinné? 5. Sú produktové informácie vhodné iba pre lifestylové médiá alebo aj pre spravodajské médiá? 6. Čo je a čo nie je PR článok? 7. Má objem nakúpeného reklamného priestoru vplyv na redakčne spracované informácie o produktoch? 8. Kde a ako médiá hľadajú materiály o produktoch, ktorým sa venujú?
III. CSR a filantropia Posledný tematický okruh zameraný na mediálnu komunikáciu CSR aktivít a filantropie odpovie na otázky: 1. Majú byť CSR a filantropické aktivity spoločností a neziskoviek zaujímavé pre médiá? 2. Majú sa médiá venovať CSR a filantropickým aktivitám? 3. Ktoré CSR a filantropické aktivity sú zaujímavé pre médiá a prečo? 4. Sú firemné nadácie odsúdené na nezáujem médií? 5. Vedia sa neziskovky a nadácie „predať“ médiám? Nasledujúci deň
20. februára je
v hoteli Holiday Inn v Bratislave
pre limitovaný počet záujemcov pripravený
odborný workshop na tému:
MEDIA RELATIONS - Trh médií na Slovensku a jeho fungovanie -Nástroje budovania dobrých vzťahov s médiami. Bližšie informácie nájdete na
www.1stclass.sk