Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Ekonomika

13. júna 2006

Od utorka funguje linka pre pomoc s ročným zúčtovaním



Od utorka začína fungovať telefonická linka, ktorej cieľom je pomáhať občanom pri ročnom zúčtovaní poistného na zdravotné poistenie. Call centrum vzniklo na ministerstve zdravotníctva a jeho ...



Zdieľať

BRATISLAVA 13. júna (WN/SITA) - Od utorka začína fungovať telefonická linka, ktorej cieľom je pomáhať občanom pri ročnom zúčtovaní poistného na zdravotné poistenie. Call centrum vzniklo na ministerstve zdravotníctva a jeho telefónne číslo je 02 593 73 937. Ako novinárov informovala vedúca call centra Jana Korimová, na otázky budú operátori odpovedať každý deň vrátane víkendu od 8:00 do 18:00. "Mimo tohto času sa zapne hláska, ktorá volajúcich bude informovať, kedy sa môžu najbližšie dovolať operátorovi," dodala.

Na začiatku činnosti call centra boli k dispozícii piati operátori, od stredy sa ich počet zvýši. "Najväčší nápor očakávame v poslednom júnovom týždni, keďže termín na podanie ročného zúčtovania je 30. jún," dodala Korimová. Najviac otázok sa podľa ministra zdravotníctva Rudolfa Zajaca bude týkať toho, ktoré tlačivo majú vlastne ľudia vyplniť. Existuje totiž niekoľko druhov tlačív, pričom každé z nich sa týka iného druhu príjmu, resp. súbehu viacerých príjmov.

Ročné zúčtovanie poistného treba podať do 30. júna, nedoplatky a preplatky musia poisťovne aj platitelia poistného vyrovnať do konca septembra. Úrad pre dohľad nad zdravotnou starostlivosťou nebude vyrubovať pokuty za nesprávne vyplnené priznania. Naopak, pokuta od úradu neminie tých, ktorí ročné zúčtovanie nepodajú. Tlačivo do poisťovní nemusia poistenci priniesť osobne, stačí ho poslať poštou.


   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Doteraz sa vrátilo 494 z 582 hlasov zahraničných Slovákov
<< predchádzajúci článok
Malchárek podpísal v utorok dve investičné zmluvy