|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Utorok 5.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Imrich
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
Ocenenie MasterCard Obchodník s potravinami získalo Tesco
Nezávislý prieskum verejnej mienky rozhodol, že cenu MasterCard Obchodník s potravinami roka 2013 získala spoločnosť Tesco Stores SR, a.s.. "Cenu si vážime predovšetkým pre jej zákaznícky ...
Zdieľať
BRATISLAVA 30. apríla (WBN/PR) - Nezávislý prieskum verejnej mienky rozhodol, že cenu MasterCard Obchodník s potravinami roka 2013 získala spoločnosť Tesco Stores SR, a.s..
"Cenu si vážime predovšetkým pre jej zákaznícky rozmer. Práve zákazníci rozhodli o tom, že sme v našej kategórii zvíťazili. Preto aj ocenenie považujeme za veľký záväzok neustále zlepšovať naše služby a ponuku," vyhlásil Martin Dlouhý, generálny riaditeľ spoločnosti TESCO STORES SR, a.s., ktorý cenu včera osobne prevzal.
Súťaž MasterCard Obchodník roka si podľa organizátorov kladie za cieľ vyzdvihnúť najlepších obchodníkov a pomôcť spotrebiteľom v orientácii na trhu. Ceny v ôsmych kategóriách sa udeľujú podľa výsledkov prieskumu verejnej mienky od nezávislej agentúry INCOMA GfK.
Včera večer získalo Tesco i tretie miesto v súťaži Múza Merkúra v kategórii TOP značka v obchode za svoju kampaň Zapatrošení Šmolkovia v Tescu. Ocenenie udeľuje odborná porota a súťaž prebieha pod záštitou Zväzu obchodu a cestovného ruchu.
"Každé ocenenie nás uisťuje, že svojou prítomnosť na Slovensku prispievame nielen ku skvalitneniu maloobchodu, či zvyšovaniu zamestnanosti, ale i k zákazníckej spokojnosti," pokračuje Martin Dlouhý.
V minulom roku za svoje kroky bližšie k zákazníkom a celkové pôsobenie na trhu spoločnosť obdŕžala cenu Via Bona – Prozákaznícka firma roka 2012. Porota ocenila projekt Tesco Potraviny domov. Rovnako Tesco získalo i druhé miesto v súťaži Múza Merkúra v kategórii Top značka v obchode vďaka novému radu potravín Vitakids, vyvinutému špeciálne pre deti.
"Cenu si vážime predovšetkým pre jej zákaznícky rozmer. Práve zákazníci rozhodli o tom, že sme v našej kategórii zvíťazili. Preto aj ocenenie považujeme za veľký záväzok neustále zlepšovať naše služby a ponuku," vyhlásil Martin Dlouhý, generálny riaditeľ spoločnosti TESCO STORES SR, a.s., ktorý cenu včera osobne prevzal.
Súťaž MasterCard Obchodník roka si podľa organizátorov kladie za cieľ vyzdvihnúť najlepších obchodníkov a pomôcť spotrebiteľom v orientácii na trhu. Ceny v ôsmych kategóriách sa udeľujú podľa výsledkov prieskumu verejnej mienky od nezávislej agentúry INCOMA GfK.
Včera večer získalo Tesco i tretie miesto v súťaži Múza Merkúra v kategórii TOP značka v obchode za svoju kampaň Zapatrošení Šmolkovia v Tescu. Ocenenie udeľuje odborná porota a súťaž prebieha pod záštitou Zväzu obchodu a cestovného ruchu.
"Každé ocenenie nás uisťuje, že svojou prítomnosť na Slovensku prispievame nielen ku skvalitneniu maloobchodu, či zvyšovaniu zamestnanosti, ale i k zákazníckej spokojnosti," pokračuje Martin Dlouhý.
V minulom roku za svoje kroky bližšie k zákazníkom a celkové pôsobenie na trhu spoločnosť obdŕžala cenu Via Bona – Prozákaznícka firma roka 2012. Porota ocenila projekt Tesco Potraviny domov. Rovnako Tesco získalo i druhé miesto v súťaži Múza Merkúra v kategórii Top značka v obchode vďaka novému radu potravín Vitakids, vyvinutému špeciálne pre deti.